ból zęba po leczeniu kanałowym

1. Data: 2003-01-09 14:10:19

Temat: ból zęba po leczeniu kanałowym
Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam leczony kanałowo ząb, obecnie jestem po 2 wypełnieniach i niedługo mam
mieć ostatnie, na stałe. miałem wstrzykiwane jakieś lekarstwo, jednak ząb
mnie boli, nie jest to b. duży ból da się wytrzymać i się już nawet do tego
przyzwycziłem, ale mam pytanie czy to jest normalne i czy później ból
zniknie. Teraz mam ząb naświetlany jakimś laserem, chociaż nie wiem co to
daje.

pzdr Sebaxyz

2. Data: 2003-01-09 14:39:03

Temat: Re: ból zęba po leczeniu kanałowym
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyzwycziłem, ale mam pytanie czy to jest normalne i czy później ból
> zniknie. Teraz mam ząb naświetlany jakimś laserem, chociaż nie wiem co to

Ja moge poeiwedziec jak jest ze mna. Z uwagi na problemy ze szkliwem bardzo
czesto bywam i bywalam u dentysty i zawsze po leczeniu kanalowym zeby
bolaly. Czasami bol utrzymywal sie nawet 3 tygodnie. Ale jak mowisz jest to
do wytrzymania (tylko denerwujace strasznie).

3. Data: 2003-01-09 19:51:40

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

SebaX napisał(a):

> [...]
> przyzwycziłem, ale mam pytanie czy to jest normalne i czy później ból
> zniknie. Teraz mam ząb naświetlany jakimś laserem, chociaż nie wiem co to

Dzisiaj miałem leczony ząb kanałowo pod mikroskopem następnie wypełniony (czymś).
Leżałem
sobie blisko godzinę. nic nie bolało. Ząb jest już zaleczony. Nic mnie nie boli
jestem
szczęśliwy że leczenie trwało tak krótko. Ale za tę wygodę zapłaciłem 1500zł.
Pozdrawiam Z Ruski

4. Data: 2003-01-10 06:43:29

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:3E1DD2CC.17947942@wp.pl...
> [...]

Ja zapłacę 200 zł, ale żadnego mikroskopu tam nie ma

pzdr Sebaxyz

5. Data: 2003-01-10 07:12:23

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w ...

> Dzisiaj miałem leczony ząb kanałowo pod mikroskopem następnie wypełniony
(czymś). > /.../ Nic mnie nie boli jestem
> szczęśliwy że leczenie trwało tak krótko. Ale za tę wygodę zapłaciłem
1500zł.

Nie pomyliłeś przypadkiem liczby zer w kwocie ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2003-01-10 08:51:23

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pomyliłeś przypadkiem liczby zer w kwocie ?
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

Chyba nie pomylił, mikroskop /elektronowy/ to b.drogie urządzenie ;)

Pozdrawiam
BogdanK

7. Data: 2003-01-10 11:41:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SebaX" <s...@p...onet.pl> wrote in message news:avjvuk$kgp$1@news.tpi.pl...
> [...]
> przyzwycziłem, ale mam pytanie czy to jest normalne i czy później ból
> zniknie. Teraz mam ząb naświetlany jakimś laserem, chociaż nie wiem co to

trudno ci rzeczowo odpowiedziec, bo wszystko zalezy od min.
stanu zeba i ozebnej przed leczeniem, morfologii zeba i mozliwosci
jego dobrego opracowania, umiejestnosci lekarza w tymze wlasnie,
szczelnosci opatrunkow miedzy wizytami, twojej sprawnosci organizmu
w przypadku infekcji. to tak z grubsza. po prostu nie ma reguly.
radze zapytac sie lakarza leczacego.
iwon(k)a

Penis
Bole w prawym boku