bóle stawów i czterolatka c.d.

51. Data: 2006-11-26 19:50:28

Temat: Re: ot
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:ekcph4$gko$1@news.onet.pl...
> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> lol ale klepanko po pleckach ;)))

No, widzisz? Gdybyś miała odrobinę inteligencji, to w tym miejscu nie
odezwałabyś się ani słowem. Duży błąd:)
Anka

52. Data: 2006-11-26 20:14:23

Temat: Re: bóle stawów i czterolatka c.d.
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekcpb5$g2s$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> jak odpisalam mirance AnkaP nie poszla na druga wizyte juz do niego.
> zaloze sie, ze nie skonczylo by sie juz tylko na masci.

No tak - więc to pacjent jest winien złej diagnozy lekarza :-/

--
Nixe

53. Data: 2006-11-26 20:15:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda

> No, widzisz? Gdybyś miała odrobinę inteligencji, to w tym miejscu nie
> odezwałabyś się ani słowem. Duży błąd:)

gdybys miala choc odrobine inteligencji nie odzywalabys sie
wcale. ten blad wcale mnie nie zdziwil, nie dziwi, i dziwic nie bedzie.

iwon(K)a

54. Data: 2006-11-26 20:27:04

Od: Lozen <i...@h...notthis.com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:ekcpb5$g2s$1@news.onet.pl>

> No tak - więc to pacjent jest winien złej diagnozy lekarza :-/

No pewnie, nie wiedzialas? :/
Kasia

55. Data: 2006-11-26 21:12:54

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:ekcsj2$s6o$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:ekcpb5$g2s$1@news.onet.pl>

> No tak - więc to pacjent jest winien złej diagnozy lekarza :-/

Oczwiście. Mamy ślepo wierzyć fachowcom. Pamiętasz?
Anka
PS. Też bym drugi raz nie poszła po pomoc do tego lekarza. Jedna z sufitu
wzięta diagnoza wystarczy, żeby stracić zaufanie.

56. Data: 2006-11-27 01:19:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczwiście. Mamy ślepo wierzyć fachowcom. Pamiętasz?

jak zwykle klamiesz.

> PS. Też bym drugi raz nie poszła po pomoc do tego lekarza. Jedna z sufitu
> wzięta diagnoza wystarczy, żeby stracić zaufanie.

ja bym na pewno poszla do pani doktor miranki.

iwon(k)a

57. Data: 2006-11-27 01:51:32

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> jak zwykle klamiesz.

:)))))))) Kłamię, pytając Nixe, czy pamięta?????

> ja bym na pewno poszla do pani doktor miranki.

Wiesz co? Rozmowy z Tobą przypominają kłótnie małych dziewczynek w
piaskownicy.
Znowu się potwornie kompromitujesz. Po co Ci to?
Anka

58. Data: 2006-11-27 15:19:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))))) Kłamię, pytając Nixe, czy pamięta?????

ach, na cala miranka....
dla ciebie specjalnie:
> [...]

> piaskownicy.
> Znowu się potwornie kompromitujesz. Po co Ci to?

miranko a tobie po co??

iwon(K)a

59. Data: 2006-11-27 17:23:08

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> ach, na cala miranka....
> dla ciebie specjalnie:
> "Mamy ślepo wierzyć fachowcom"

> miranko a tobie po co??

Rany julek! Ty rzeczywiście NIC nie rozumiesz. Zostawiłam Ci tu całą
ostatnią wymianę zdań. Przyjrzyj się jej. Zobacz, co piszesz. Czy to są
odpowiedzi dorosłej, myślącej kobiety? Czy jest w nich choć odrobina logiki?
Czy używasz jakichkolwiek racjonalnych argumentów, by obronić swoją tezę? Bo
ja widzę tylko głupiutkie, dziecinne odpysknięcia osoby, która nie ma już
nic mądrego do powiedzenia, ale jeszcze próbuje tupać nóżką.
Nikt z nas nie ma monopolu na rację, ale jeśli chcesz nas przekonać do
swojego punktu widzenia, to wybierasz najgorszą możliwą drogę. W jednym
fragmencie jednego wątku może dałoby się to wytrzymać, ale u Ciebie taki
sposób dyskutowania ostatnio stał się normą - niestety, niestrawną.
Anka
PS. Uważaj! Jeśli masz teraz ochotę napisać: "sama jesteś niestrawna", to
się powstrzymaj, bo już nie będziesz miała nic na swoją obronę.

60. Data: 2006-11-27 17:46:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnią wymianę zdań. Przyjrzyj się jej. Zobacz, co piszesz. Czy to są
> odpowiedzi dorosłej, myślącej kobiety? Czy jest w nich choć odrobina

a i dobrze, ze zostawialas. przyjrzyj sie sama. zobacz czego dotyczyl zarzut
klamstwa. to nie moja wina, ze nie wiesz czego dotyczyl. co do reszty to
miranko,
daruj sobie te kazania, gdybys sie zachowala jak dorosly, powazny czlowiek
nie
bylo by tej wymiany zdan. myslisz, ze jakos madrze odpowiesz na argument, ze
lekarz nic zlego nie zrobil w czasie tej wizyty- nie sadze. wypalisz z jakas
dziecinada
w ramach dogadywania. wybacz ale przyjrzyj sie jak odpowiadasz na moje
posty,
moze sama zauwazysz dziecinade jaka mi zarzucasz. ale ak to zwykle bywa
belki w swoim oku sie nie widzi.

(....)

> PS. Uważaj! Jeśli masz teraz ochotę napisać: "sama jesteś niestrawna", to
> się powstrzymaj, bo już nie będziesz miała nic na swoją obronę.

bo??uwazasz, ze jestes ponad to? mega lol, co jak co, ale nie powinnas tego
pisac.
smiesznie brzmi.

iwon(K)a

upławy u 6 latki
(artykuł) "Ogary poszły w las..."
taka świecka tradycja...
Dziecko a rozwód :(
przedszkole integracyjne-przepisy o ilosci opiekunow w grupie?