boli oczko...

1. Data: 2004-08-30 06:36:20

Temat: boli oczko...
Od: "izab" <i...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w nocy obudził mnie tepy ból prawej gałki ocznej.
Bolała i nadal boli cała gałka, oko w nocy zaropiało, lekko
spuchło, ponadto jest zaczerwienione, widze jak przez mgłe.
Ciagle czuje ból oka pod dolną powieką.
Dodam, ze jestem krótkowidzem i nosze soczewki.
Dzis w godzinach popołudniowych ide do okulisty, ale
moze do tej pory, ktos rozjaśni mi, co mogło sie stac???

iza

2. Data: 2004-08-30 06:45:55

Temat: Re: boli oczko...
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz mieć zapalenie spojówek i to najprawdopodobniej bakteryjne.to dość
częsta przypadłość u osób , które nosza soczewki, zwłaszcza gdy nie
wymieniaja ich regularnie i nie przestrzegaja zasad higieny przy ich
zakładaniu i ściaganiu.
pozdrawiam
Renia

3. Data: 2004-08-30 06:53:29

Od: "izab" <i...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renia" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> częsta przypadłość u osób , które nosza soczewki, zwłaszcza gdy nie
> wymieniaja ich regularnie i nie przestrzegaja zasad higieny przy ich

soczewki nosze juz wiele lat, co miesiac kupuje nowe (jak ich przydatnosc
sie konczy)
myje rece przed sciagnieciem lub załozeniem, myje soczewki przed włozeniem
do
pojemniczka itd, itp. Sadziłam, ze wszystko robie zgodnie z zaleceniami.

Podejrzewam jeszcze "przewianie" oczka. Wczoraj jeździłam w górach na
rowerze,
przy zjazdach mimo okurarów ochronnych czułam ped powietrza...
iza

4. Data: 2004-08-30 09:03:21

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Trójka znajomych miała i jedna os. obecnie ma podobne objawy. Okulista
powiedział, że to jest coś wirusowego - w każdym przypadku. Tydzień L4 jakieś
specysiki i nie mozna tego bagatelizować.

ale zawsze możesz mieć coś innego.

pzdr grem

5. Data: 2004-08-30 11:45:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzis w godzinach popołudniowych ide do okulisty, ale
> moze do tej pory, ktos rozjaśni mi, co mogło sie stac???

1. ropne zapalenie spojowek
2. cialo obce
3. alergiczne zapalenie spojowek z komponenta ropna

nie ubieraj soczewek, udaj sie do specjalisty na badanie - i to jak
najszybciej

casus
spec. ch. oczu

6. Data: 2004-08-30 12:32:17

Od: "izab" <i...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ubieraj soczewek, udaj sie do specjalisty na badanie - i to jak
> najszybciej

wizyta, która myslałam ze dzisiaj bedzie, została odwolana. Ciezko
dostac sie do specjalisty "z biegu", nawet prywatnie. Ktos inny, kto
był niepewny badania potwierdził swoja wizyte. Dlatego termin następny
mam wyznaczony dopiero na jutro rano.
Ból lekko zelżał, oko nadal czerwone, gałka oczna boli od spodu, od
strony głowy, wrazliwa na dotyk dolna powieka.
Czekac do jutra czy biec na ostry dyzur??
iza

7. Data: 2004-08-30 17:42:06

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strony głowy, wrazliwa na dotyk dolna powieka.
> Czekac do jutra czy biec na ostry dyzur??

moze sie robic jeczmien - skocz na ostry
casus

8. Data: 2004-09-02 10:56:36

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cgvou5$dbp$1@inews.gazeta.pl> casus tako rzecze:

> moze sie robic jeczmien - skocz na ostry

Dawno temu (na obozie harcerskim, koloniach itp.) nikt się jęczmieniem
zbytnio nie przejmował, traktowano to jako dopust boży (i pocierano obrączką).
Teraz ostry dyżur. Zmieniły się zasady postępowania, czy kiedyś
traktowano sprawę niefrasobliwie, a też należało delikwenta dostarczyć
do lekarza ?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2004-09-02 12:19:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz ostry dyżur. Zmieniły się zasady postępowania, czy kiedyś
> traktowano sprawę niefrasobliwie, a też należało delikwenta dostarczyć

jesli nie zwrociles uwagi to:
1. "moze sie robic jeczmien"
2. moze byc zupelnie cos innego - z opisu trudno jednoznacznie zdiagnozowac
3. moze byc i ropien - wtedy ostry dyzur jednoznacznie
4. BOLI oko
5. lepiej dmuchac na zimne

casus

Testy programu medycznego [szukamy chetnych]
Gronkowiec zlocisty (2)
Lojotok
Medycyna na Uniwersytecie Mikolaja Kopernika
kiedy "żółty tydzień" ?