bonprix

1. Data: 2002-11-15 21:00:43

Temat: bonprix
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was korzystał z zamówień z tej firmy?
Jak ew. wyglądął zwrot danego ubrania.
Podoba mi się z aktualnego katalogu jeden sweterek, ale obawiam się, że
jak zobaczę w realu, to nie spodoba mi się po prostu włóczka ( w dotyku,
fakturze itd) i będę chciała go po prostu oddać. Jak to wygląda w
rzeczywistości, nie tak jak piszą w reklamie w katalogu
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka
PS. Rety, chyba to nie NTG?

1. Data: 2002-11-15 21:24:24

Temat: Re: bonprix
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was korzystał z zamówień z tej firmy?
> Jak ew. wyglądął zwrot danego ubrania.

Jest tak jak piszą. Jak Ci się nie spodoba, pakujesz od razu spowrotem i
wysyłasz, a za klika dni przychodzi przekaz pieniężny. Aha, piszesz chyba na
załączonym formularzu przyczynę zwrotu - najprościej napisać, że rozmiar
jest nie taki.
Niestety, mało rzeczy (prawie żadna?) nie wygląda tak jak na zdjęciu :-/

Za to pamiętam, że mój kolega zamawiał rzeczy z 3suisse i większość była o
wiele ładniejsza, niż na zdjęciach. Były to bardzo porządnie uszyte, z
dobrych materiałów rzeczy i tę firmę mogę polecić spokojnie.
Widywałam też ciuchy z Quelle i też były niezłe.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

1. Data: 2002-11-16 11:13:20

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fakturze itd) i będę chciała go po prostu oddać. Jak to wygląda w
> rzeczywistości, nie tak jak piszą w reklamie w katalogu

kiedyś zamówiłam komplet - tunikę i spodnie w kolorze czarnym. Na zdjęciu
wyglądało to pięknie, ale niestety to co dostałam odbiegało od tego co było
na zdjęciu - i to bardzo. Materiał z jakiego było to "coś" zrobione to chyba
był najtańszy materiał na rynku (tańsza może być chyba tylko tektura), krój
fatalny....coś o niebo lepszego kupiłabym na każdym bazarze (nie obrażając
bazarów) , ale niestety nigdzie nie ma tuniki i spodni- jest to towar
deficytowy. Pisząc "nigdzie" mam na myśli moje miasto, które do
najmniejszych nie należy, ale pod względem zakupów ubraniowych to jedna
wielka dziura.
Wracając do tematu....
Nie było żadnego problemu ze zwrotem - pakujesz w to samo opakowanie, w
którym dotarło do Ciebie i wysyłasz. Po kilku dniach dostajesz pieniądze.
Pytanie tylko po co zamawiać coś i potem to zwracać ...;-) bo zwrócisz na
pewno.
Od tej pory jestem uprzedzona do zakupów wysyłkowych. Denerwuje mnie fakt,
że w katalogu są fajne rzeczy, cena też jest interesująca a w rzeczywistości
jest to szajs.
pozdrawiam
zniesmaczona @gi

1. Data: 2002-11-16 12:00:41

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was korzystał z zamówień z tej firmy?

Witam. Bardzo czesto korzystam z bon-prixu i ogolnie jestem bardzo
zadowolona. Nawet wczoraj odebralam paczuszke ze spodniami i bluzka i
na_pewno_tego_nie_zwroce. W mojej szafie znajduje sie dosc duzo ubran z bon
prixu i uwazam ze sa dobrej jakosci.

> Jak ew. wyglądął zwrot danego ubrania.

Oczywiscie zdarza sie ze przyjdzie cos byle jakiego, lub rozmiar czy kolor
mi nie pasuje wiec wtedy zwracam i ze zwrotem nie mam najmniejszych
problemow, wsadzam w paczke lub duza koperte a po kilku dniach otrzymuje
zwrot pieniazkow. ( na conajmniej 3 lata zamawiania zrobilam zwrot 3-4
razy )

Pozdrawiam

CaThy

pytanko