Największe odkrycie kosmetyczne

1. Data: 2002-11-15 10:51:04

Temat: Największe odkrycie kosmetyczne
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakies swoje olśnienia kosmetyczne, produkty, które Was rzuciły na
kolana i spowodowały wydobycie sie gromkiego okrzyku zachwytu? :))
Cena i firma nie gra roli. Podzielcie sie :)

Ja mam: najwieksze odkrycie, ktore zmienilo moje nastawienie do codziennego
malowania sie i jak dla mnie absolutna rewelacja to oczywiscie legendarna
baza Art Deco. Zdecydowanie najlesza rzecz, jaka sobie kupilam. Na drugim
miejscu jest seria Mat-B Dermiki, a na trzecim - maseczka AretinaQ Ziai -
ryj nie z tej ziemi ;)).

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-15 11:03:11

Temat: Re: Największe odkrycie kosmetyczne
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Macie jakies swoje olśnienia kosmetyczne, produkty, które Was rzuciły na
> kolana i spowodowały wydobycie sie gromkiego okrzyku zachwytu? :))
> Cena i firma nie gra roli. Podzielcie sie :)

Szminka Lipfinity :)

Sandra

1. Data: 2002-11-15 11:04:51

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" wrote:

> Macie jakies swoje olśnienia kosmetyczne, produkty, które Was rzuciły
> na kolana i spowodowały wydobycie sie gromkiego okrzyku zachwytu? :))
> Cena i firma nie gra roli. Podzielcie sie :)

1. Peeling "Physiocee Visage' z koncentratem składników morskich ( w wolnym
tłumaczeniu ;-) ) - bardzo delikatny, pieknei pachnie i jest zielony :)

2. odzywka Ziaji do włosow z olejkiem rycynowym

3. "touche liberte" Lancoma - cos bez czego nie da sie zyc

4. nawilzajaca pomadka Clinique - usta sa p oniej naprawde nawilzone, nei
przesuszaja sie nawet n amrozach, pieknie wygladaja i sie błyszcza, i ma
lepsze działanie niz Tisane i wszystkie balsamy razem wziete ;-)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-15 12:05:10

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar2jfm$j8m$...@n...tpi.pl...
> Macie jakies swoje olśnienia kosmetyczne, produkty, które Was rzuciły na
> kolana i spowodowały wydobycie sie gromkiego okrzyku zachwytu? :))
> Cena i firma nie gra roli. Podzielcie sie :)

Zafundowalam sobie podklad do cery suchej Clinique i puder rozswietlajacy
rowniez Clinique cuda!!! (niestety oba produkty kosztuja po 100 zl
no ale stwierdzilam ze raz w zyciu mozna za szalec tym bardziej ze
do czasu skonczenia studiow i rozpoczenia pracy to kupowalam sobie
pudry i podklady nawet w cenie do 10 zl)

pozdroofka
flowerka

1. Data: 2002-11-15 12:22:39

Od: "BG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

YVES ROCHER - Bio Specific Regulation (żel, tonik,krem matujący, krem
matujący strefę T)

Pozdrawiam serdenie z Jeleniej Góry i życzę Wszystkim miłego dnia,
Bernadeta

1. Data: 2002-11-15 17:55:59

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 3. "touche liberte" Lancoma - cos bez czego nie da sie zyc
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154

ja zyje bez tego.
i zyje calkiem dobrze
i chyba naet bardzo dobreze wygladam

MechaGodzilla

1. Data: 2002-11-15 18:01:48

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" wrote:

> ja zyje bez tego.
> i zyje calkiem dobrze
> i chyba naet bardzo dobreze wygladam

A ja pisałąm o sobie, a nie o wszystkich kobitkach,
dla mnei jest to cos koniecznego - takie uzaleznienie,
na szczescie z uzaleznieniami tez sie da zyc :)

1. Data: 2002-11-15 23:24:30

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> (niestety oba produkty kosztuja po 100 zl
> no ale stwierdzilam ze raz w zyciu mozna za szalec tym bardziej ze
> do czasu skonczenia studiow i rozpoczenia pracy to kupowalam sobie
> pudry i podklady nawet w cenie do 10 zl)

znam ja takie "raz w zyciu";)
u mnie 'raz w zyciu' wystepuje przynajmniej raz na miesiac:)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-11-15 23:24:42

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> "touche liberte" Lancoma - cos bez czego nie da sie zyc

a co to jest? i dlaczego takie swietne?
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-11-15 23:33:33

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla_sky" wrote:

> a co to jest? i dlaczego takie swietne?
> pozdrawiam
> vs

zobacz w watku "bez jakiegokosmetyku nie wyobrazasz sobie..."

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Kosmetyki "Lovely"?