a co z plamkami?

1. Data: 2002-11-14 20:52:01

Temat: a co z plamkami?
Od: "Szuru" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze all, jestem tu nowa i mam pytanie. Niedawno pojawiły mi się plamki na
plecach w okolicach karku i nie wiem co ma robić, nie są jakieś straszne bo
sa malutkie, ale jest ich sporo,( takie jaśniejsze niż skóra) poradźcie coś.
Szuru

1. Data: 2002-11-15 00:12:28

Temat: Re: a co z plamkami?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaśniejsze plamki na karku-to wygląda na łupież pstry. Jest to dolegliwość,
którą leczy się u dermatologa.
Możesz sama próbować z nim walczyć myjąc plecy ( ramiona i szyję) oraz głowę
Nizoralem lub szapmponem Selsun (szmpon trzeba zostawić na skórze na kilka
minut, zabieg trzeba powtarzać ok.2 razy w tygodniu).

1. Data: 2002-11-15 07:53:40

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szuru <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar12cv$pup$...@n...tpi.pl...
> [...]
bo
> sa malutkie, ale jest ich sporo,( takie jaśniejsze niż skóra) poradźcie

Niestety będziesz musiała zmienić grupę pl.sci.medycyna tam uzyskasz więcej
informacji.
Pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-11-18 01:19:48

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "justyp" <m...@o...pl> napisał :

> Jaśniejsze plamki na karku-to wygląda na łupież pstry. Jest to
dolegliwość,
> którą leczy się u dermatologa.

zgadza sie. cos ten lupiez pstry ostatnio strasznie 'popularny'.

Po kuracji warto troche sie opalic. Po plamach nie bedzie sladu.

Aha, szybko sie tym warto zajac, bo lubi sie rozprzestrzeniac na cale
cialo.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-18 01:19:54

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Paula" <p...@p...pl> napisał :

> Niestety będziesz musiała zmienić grupę pl.sci.medycyna tam uzyskasz
więcej
> informacji.

nie musi.

--