tonik - musze zmienic?

1. Data: 2002-11-14 22:36:59

Temat: tonik - musze zmienic?
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyeczka wszystkim :)
Ja z taka glupia sprawa. Kolezanka powiedziala mi, ze tonik trzeba zmieniac
tzn zmieniaxc firme bo ponoc "skoroa sie przywyczaja". Jakos mi sie to malo
prawdopodbone wydaje i takie troche z ksiezyca ale sie wole upewnic bo mi
sie wlasnie moj ukochany BioSpecifique Regulation z Yves Rocher konczy
(swoja droga naprawde polecam ta seria -jest supcio! ) Wiec co o tym
sadzicie?
Katka

1. Data: 2002-11-14 22:44:08

Temat: Re: tonik - musze zmienic?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchła Szachrajka" wrote:

> [...]
> wole upewnic bo mi sie wlasnie moj ukochany BioSpecifique Regulation
> z Yves Rocher konczy (swoja droga naprawde polecam ta seria -jest

Jak cos mi bardzo odpowiada to neizmieniam, bo nie ma to najmniejszego
sensu.
No i BS Regulation IR ton aTwoim miejscu bm nie zmieniała, bo trudno znalezc
cos równei dobrego. Ostatnio ich tonik i zel to jedna z lepszych rzeczy
jakie miałam :) I ma fajny zielony kolor :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-14 22:52:57

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Heyeczka wszystkim :)
> Ja z taka glupia sprawa. Kolezanka powiedziala mi, ze
Wiec co o tym
> sadzicie?

Bzdura taka sama, jak to, ze się dzieci w kapuście znajduje ;-)
Przepraszam, ale jak słyszę hasło "skóra się przyzwyczaja" to mnie trafia
normalnie :-)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mam nadzwyczaj prosty smak. Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
(O. Wilde)

1. Data: 2002-11-15 08:38:41

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa cery i cery. Niektore w ogolenie wymagaja zmian i mozna stosowac przez
dlugie lata jedne kosmetyk. Natomist moja jest baardzo wybredna. Podam
przyklady: uzywalam kiedys toniku Clean&Clear. Przez pierwszy miesiac bylo
super, pozniej twarz sie strasznie wysuszyla i zaczela mnie piec. Niedawno
uzywalam zelu kolastyny- na poczatku bardzo fajnie oczyszczal mi twarz
pozniej wcale nie zauwazalam efektow. Z kremami mam dokladnie tak samo- po
kilkudziesieciu uzyciach mojej cerze sie po prostu nudza i zaczyna na nie
zle reagowac...
Wydaje mi sie wiec ze jest to kwestia wrazliwosci skory (?)>

Pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-11-15 10:25:31

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julianna" <a...@t...pl> wrote in message news:ar2brd$hm6$1@news.tpi.pl...
> [...]
samo- po
> kilkudziesieciu uzyciach mojej cerze sie po prostu nudza i zaczyna na nie

Dokladnie mam to samo,po jakims czasie/raz dluzszym,raz krotszym/
skora/cera/ jakby sie przyzwyczajala,nie widac zadnych efektow,
a w przewaznie wystepuje uczulenie,wtedy mam jasnosc,ze musze
dokonac zmiany...
Mysle,ze to jest indywidualna sprawa,nie nalezy uogolniac.

--
Adrianna

1. Data: 2002-11-15 10:46:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> dokonac zmiany...
> Mysle,ze to jest indywidualna sprawa,nie nalezy uogolniac.

Zgadza sie - mam rzadek szamponow, uzywam za kazdym razem innego.
Krem tez zmieniam, po zuzyciu jednego pudelka. Nawet balsam
do ciała zmieniam, ale to juz niechetnie, kiedy moj ulubiony znika
ze sklepow ;-)

Krycha

1. Data: 2002-11-15 11:04:50

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krem tez zmieniam, po zuzyciu jednego pudelka. Nawet balsam
> do ciała zmieniam, ale to juz niechetnie, kiedy moj ulubiony znika

Ja tez tak robie, ale z innych przyczyn: nie umiem uzywac tego samego, po
prostu powoduje mna jakas zadza poznania nowosci i musze zmieniac i
zmieniac, i zmieniac. Jak mialam trzy razy pod rzad te same perfumy, to byla
to dla mnie prawdziwa meka ;)) Pozniej moge do nich wrocic, ale nie od razu
;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-15 14:32:50

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
> cos równei dobrego. Ostatnio ich tonik i zel to jedna z lepszych rzeczy
> jakie miałam :) I ma fajny zielony kolor :)

uff.. to dobrze. A tak w ogole to jak kupilam to sie nie moglam na poczatku
do zapachu przywyczaic a teraz to dochodze do wniosku ze jest taki
przyjemnie swiezy i rzeski Rewelacja - jeszcze zadna seria kosmetykow do
twarzy tak mnie nie oczarowala. Bo ja to taka wybredna skore mam :) ale ta
serie to moja buzka lubi, oj lubi... :)
Katka

PS zel tez dobry? bo ja mam krem nawilzajacomatujacy i tonik, zelu balam sie
kupowac bo myslalam ze bedzie wysuszal. O i ten specyfik Mat T Zone jest
dobry, dostalam probke i sie tym "wypacialam" jak szlam na impreze - prawie
w ogole sie nie swiecilam a bawilam sie do 3 nad ranem :)

1. Data: 2002-11-15 15:57:09

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchła Szachrajka" wrote:

> [...]
> Mat T Zone jest dobry, dostalam probke i sie tym "wypacialam" jak
> szlam na impreze - prawie w ogole sie nie swiecilam a bawilam sie do

Tzn ja miałam na mysli zel do mycia twarzy - ten pilingujacy od razu
delikatnie. I znam tylko to i tonik. Kremik w tubce dostałam kiedys w ramach
promocji - ale zupełenie nei jest dla mnie. I poszedł w swiat. Tak wiec nic
nie iwem czy ten inny "zel" jest dobry.

1. Data: 2002-11-15 21:37:02

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn ja miałam na mysli zel do mycia twarzy - ten pilingujacy od razu
> delikatnie. (ciach)

Nio to mnie wlasnie o ten zel do mycia twarzy chodzi :)
Katka

a co z plamkami?
DOBRY DERMATOLOG W KRAKOWIE?
blyszczyk-jaki?