brodawka / "kurzajka" ?

1. Data: 2001-08-31 06:51:59

Temat: brodawka / "kurzajka" ?
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to tak naprawde jest?
jak sie tego pozbyc?

wiem, wiem - dermatolog... ale chce sie najpierw zorientowac

dzieki

pozdr. z gdanska

d.

2. Data: 2001-08-31 07:13:12

Temat: Re: brodawka / "kurzajka" ?
Od: "beata" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwach" <d...@i...net.pl> napisał > co to tak naprawde
jest?
> jak sie tego pozbyc?
>
> wiem, wiem - dermatolog... ale chce sie najpierw zorientowac

Co to jest to Ci opowiadac nie bede, bo tu sa lepsi od tego :-)
A w Gdańsku pozbyc sie mozesz byle gdzie w sumie- wymrazaja, da sie przezyc.
Z tego co pamietam, to robili to w Przychodni Wenero przy Dlugim Targu, ja
korzystalam prywatnie z gabinetu lekarskiego na Szerokiej - w miare tanio i
skutecznie. Biora taki zimny slupek, przytykaja do paskudztwa i po
wszystkim - jak w miare male i w nieskomplikowanym miejscu. Potem masz slad
jak po oparzeniu przez krotki czas i juz.

pozdrawiam

beata

r...@p...wp.pl

3. Data: 2001-08-31 10:14:46

Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Można pozbyć sie tego laserowo, lecz nie polecam ludziom którzy sa wrażliwi
na zapach palonego ludzkiego miesa... przepraszam, ze brzmi tak okropnie i
"kanibalicznie", ale zdarza sie, ze niektórzy mdleja przy tym zabiegu lub
zbiera im się na mdłości. Można też wypalić to kwasem u dermatologa, jest to
tzw. zimne wypalanie - nic nie boli, absolutnie nic, nie ma zapachu, jest
tylko zimne. Można też pójśc do apteki i poprosić o tzw. "lapis" i zrobić to
samemu, jest to również swego rodzaju kwas który wypala kurzajke, ona
zabarwia sie na czarno i po jakimś czasie sama odpada - również nic nie
boli.

Jeste jeszcze jedna metoda... słyszałam że kurzajki są efektem tęsknoty za
ojcem ... w momencie gdy jej już nie odczuwamy kurzajki same znikają...ale
trzeba by się o to zapytac dokładnie psychologów... jednak coś w tym musi
być skoro jestem żywym tego przykładem :)

Trzymaj się

Aśka

4. Data: 2001-08-31 11:30:14

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> zbiera im się na mdłości. Można też wypalić to kwasem u dermatologa, jest
> tzw. zimne wypalanie - nic nie boli, absolutnie nic, nie ma zapachu, jest
> tylko zimne.

Jak to nic nie boli?! A nie boli, jak pozniej skora sie rozmraza?
Boli...nawet bardzo.

Idz do dermatologa, trzeba zamrozic porzadnie, wszystkie kurzajki, jesli
tego nie zrobisz to natychmiast wroca.

To jest wirus...

--
pozdr,
Justyna

5. Data: 2001-08-31 11:41:04

Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba trafiłaś na nieprofesjonalne wykonanie zabiegu... To nie powinno
boleć, mnie nie bolało i moge zaswiadczyć, ze NIC nie będzie boleć, jeśli
jest porządnie zrobione!!!

Asia

6. Data: 2001-08-31 11:45:04

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> No to chyba trafiłaś na nieprofesjonalne wykonanie zabiegu... To nie
powinno
> boleć, mnie nie bolało i moge zaswiadczyć, ze NIC nie będzie boleć, jeśli
> jest porządnie zrobione!!!

Podejdzmy do tego tak: zalezy z jakiej czesci ciala ta kurzajka jest usuwana
+ wielkosc, ilosc.

--
pozdr,
Justyna

7. Data: 2001-09-02 08:46:53

Od: "Ludwika" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co to tak naprawde jest?
> jak sie tego pozbyc?
>
> wiem, wiem - dermatolog... ale chce sie najpierw zorientowac

sprobuj smarowac zoltym sokiem z lodygi jaskolczego ziela - mnie pomoglo 2
razy

8. Data: 2001-09-02 10:48:18

Od: Janow <j...@n...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludwika napisał(a):

> Użytkownik "Dwach" <d...@i...net.pl> napisał w wiadomości

Co to jest to nie wiem, ale pamiętam jak miałem i jak mi to leczyli
Początkowo pomysłów wyło 100 - barbarzyństwo w stylu wypalania gwoźdiem,
maczania w ziółkach, a nawet szamańskich zabobonów - to było dawno. Na
szczęście moja mamusia wykazała zdrowy rozsądek i u lekarza przykładali
mi kilka razy do owej kurzajki, szmatkę nasączoną czyms bardzo zimnym.
Chyba to był ciekły azot albo coś. Kilka zabiegów i samo odpadło, nic
nie bolało i nawet blizny nie mam.

----
Podrowaski,
Janow

9. Data: 2001-09-03 09:43:40

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ludwika" <s...@p...onet.pl> wrote:

>sprobuj smarowac zoltym sokiem z lodygi jaskolczego ziela - mnie pomoglo 2
>razy

to tylko przeciw kurzajkom jest skuteczne

prosze o rade...
Kamienie żółciowe
Plesniawka?
TSh