Re: brzoskwinie

Data: 2000-03-28 18:06:08
Temat: Re: brzoskwinie
Od: "jerz" <j...@p...com.pl>

Basiu, serdeczne dzięki za tę poradę. Szukałem przez ponad dwa tygodnie
potwierdzenia twoich słów [wybacz, ale...] i znalazłem potwierdzenie u
samego Guru polskiego sadownictwa, Pieniążka. To samo dotyczy MORELI. Dzięki
tobie mam nadzieję na uratowanie wypadającej moreli [coś wspaniałego]. Jesli
będzie tylko ciut gorsza jak pisze P. to i tak będzie wspaniała. Nawet nie
wiem co to za gatunek ale jest super. Zakopię wszystkie pestki. Oby tylko
obrodziła. Jest szansa bo b. wcześnie kwitnie a jak na razie ciepło.
Jak się uda poczęstuję swoimi.

> Mmmmmmmmmmmmmmmm.....
> (znakomite, szczególnie jeśli rok jest słoneczny)

Pozdrawiam, jerz.