brzuszki

11. Data: 2004-08-09 13:11:00

Temat: Re: brzuszki
Od: "gosik" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego na maila?? Inni tez moga chciec poznac ciekawe cwiczenia. Czy to
> jakas tajemnica??

Nie ale to juz moja sprawa.

12. Data: 2004-08-09 20:24:30

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego na maila?? Inni tez moga chciec poznac ciekawe cwiczenia. Czy
> jakas tajemnica??

no juz kolezance odpowiedzialem na priva o innych cwiczeniach tymrazem na
nogi
jesli chodzi o ten wiek to cwiczenia na nogi nie moga byc modelowane na
silowni
przynajmniej na razie
jesli ktos chce jakies informacje z zycia grubasa to zapraszam nie tylko na
priva

13. Data: 2004-08-11 19:54:05

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosik napisał:
> Kuzynka powiedziała mi że jak bede robiła codziennie brzuszki no to moge mie
> ładniejszy brzuch (jest to sprawdzone) tylko ze nie mam z nią kontaktu i mam
> takie pytanko ile dziennie i przez jaki czas bede musiała to robić??Czy będe
> musiała mniej jesć czy cos w tym stylu???

Fajna moda z tymi golymi brzuszkami. Jednak czesc dziewczyn to przesadza
strasznie tluste. Jak juz ci sie chce robic te brzuszki to dodaj kilka
cwiczen na posladki lydki sklony przysiady i rozne inne. A rozciaganie
tez wskazane. Widzilalem kiedys wspaniala ksiazke do Wu-shu z cala seria
cwiczen. Bo co z tego ze brzyszek bedzie plaski a tylek spasiony!!!

14. Data: 2004-08-12 11:16:11

Od: "gosik" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez wskazane. Widzilalem kiedys wspaniala ksiazke do Wu-shu z cala seria
> cwiczen. Bo co z tego ze brzyszek bedzie plaski a tylek spasiony!!!

No właśnie:)

15. Data: 2004-08-14 00:39:45

Od: "Yaris" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Senicz" <w...@u...org.pl> wrote in message
> Użytkownik gosik napisał:

> Bo co z tego ze brzyszek bedzie plaski a tylek spasiony!!!

i tu sie mylisz... bo teraz taka moda ze tylek im wiekszy tym
lepszy...Jennifer Lopez...a po drugie baby placa grube pieniadze za rajstopy
ze specjalnymi poduszeczkami na posladkach ktore POWIEKSZAJA plaskie
tyłki...;-)))

Yaris

16. Data: 2004-08-16 10:16:07

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rajstopy
> ze specjalnymi poduszeczkami na posladkach ktore POWIEKSZAJA plaskie

no tez senicz pisze ze bedzie SPASIONY ;) [wtorny analfabetyzm?]

zapasy na zime MM
dieta + wakacje
rozrzedzic krew
POMÓŻCIE< PLISS!