Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie

1. Data: 2004-04-22 19:46:02

Temat: Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
news:Xns94D3A62AAF5D3KOMINEK@127.0.0.1...

> Wiec dlaczego nie zjebales tej kobiety za to, ze powiedziala taka glupote,
co to za okreslenie zjebac?

sadzisz, ze takie slownictow to dobra podpora
do argumentow?
jestes tak prosty, ze az mi cie szkoda

marcin

1. Data: 2004-04-22 19:57:40

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <e...@n...pl> wrote in news:c697ap$mon$1@inews.gazeta.pl:

> co to za okreslenie zjebac?

To samo co opierdolic,

> sadzisz, ze takie slownictow to dobra podpora
> do argumentow?

Sadze, ze w tamtym zdaniu zadalem pytanie.
Dlatego ni chuja nie wiem, o jakie zjebane argumenty ci chodzi.

> jestes tak prosty, ze az mi cie szkoda

Lepiej byc prosty niz taki glupi jak ty.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Po co mi muzg mam dres

1. Data: 2004-04-23 07:33:24

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadze, ze w tamtym zdaniu zadalem pytanie.
> Dlatego ni chuja nie wiem, o jakie zjebane argumenty ci chodzi.

smieszny tepy kominku,
nawet nie zrozumiales o co mi chodzi

Re: Re: Gdzie z depresją?
Re: Re: Re: Zapadam sie...
Re: On odpowie za Ciebie...
emocje i płacz
Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?