Re: brzydota a partnerka

From: "jacob" <j...@f...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: brzydota a partnerka
Date: Wed, 11 Oct 2000 19:46:41 GMT

zuza wrote in message <8s20g4$aqb$1@helios.man.lublin.pl>...

> [...]
>kiedy przyprowadził kandydatkę to wszystkich zatkało, ja sama nie mogłam
sie
>odezwać przez 10 minut ( chociaz naprawdę nie oceniam ludzi po wygladzie i
>sama nie jestem pięknością) , jednak ona była naprawdę obiektywnie brzydka.
>jest natomiast swietna osoba, dobrze sie z nia gada i w ogole jest w
>porzadku
>ale kiedys zapytalam brata czemu ja wybral, a on oprocz jej zalet
>powiedzialmi na koncu :A poza tym ładne już mialem i nabawilem sie tylko
>nerwicy, chcialem tez miec przyjaciela .

Tu przydalaby sie nastepujaca anegdota:
Dwaj przyjaciele, po ukonczeniu szkoly, rozprawiali o przyszlym malzenstwie.
Jeden powiedzial, ze ozeni sie z najpiekniejsza kobieta, drugi zas, ze - z
najbrzydsza. Umotywowal to tym, ze piekne kobiety zdradzaja mezow.
Spotkali sie po latach. Kazdy zrealizowal swoje zamierzenia: pierwszy ozenil
sie z piekna kobieta, drugi zas - z brzydka.
Za namowa drugiego postanowili przekonac sie czy zona tego pierwszego nie
zdradza go.
W tym celu. maz powiedzial zonie, ze wyjezdza sluzbowo na kilka dni sluz.
Noca wrocil z kolega do domu, otworzyl drzwi i zastal zone w lozku z pieknym
mezczyzna a na krzesle byl powieszony mundur oficera.
- Masz racje - powiedzial pierwszy. - A czy jestes pewny, ze twoja zona Cie
nie zdradza?
- Moja zona mnie zdradza - zasmial sie zagadniety? - Kto by chcial na nia
spojrzec?
Pierwszy jednak nalegal, by tak samo zbadac zone swego przyjaciela tak, jak
zbadano jego zone.
Wiec drugi tak samo oznajmil swojej zonie, ze wyjezdza sluzbowo na kilka
dni. W nocy wrocil z przyjacielem do domu i w lozku znalezli zone ze
smieciarzem.
Na to rzekl ten pierwszy:
- Juz wole, by zona mnie zdradzala z pieknym oficerem, niz z brzydkim
smieciarzem.

Motto tej opowiastki jest taka, ze wszystkie zony zdradzaja wedlug
mozliwosci.:-)))

jakub