budowa, gwóźdź w stopie

1. Data: 2008-11-26 16:06:06

Temat: budowa, gwóźdź w stopie
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niestety, miałem niefart ;-)

Przecinałem deskę i nagle kopnełem ją z buta. Deską się równióśko złamała ale co z
tego
jak wyciągnełem buta razem z deską w stopie ;-) Niestety, deska była oblodzona i był
na
niej gwóźdz, którego nie widziałem (miałem buty z twardą podeszwą, robocze).
Odruchowo wyrwałem
z nogi deskę z gwoździem. Niby była tylko kropelka krwi ale boli i trochę spuchło
(kuleję :S).
Raczej do kości nie doszło (polało by się więcej krwi). Czy iść z tym do lekarza czy
normalnie
wszystko powinno ładnie się zagoić?

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

2. Data: 2008-11-26 17:14:13

Temat: Re: budowa, gwóźdź w stopie
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris <s...@b...inspired> writes:

> [...]
> kości nie doszło (polało by się więcej krwi). Czy iść z tym do
> lekarza czy normalnie wszystko powinno ładnie się zagoić?

A przeciw tężcowi szczepiony?

MJ

3. Data: 2008-11-26 17:43:46

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris pisze:
> [...]
(kuleję :S).
> Raczej do kości nie doszło (polało by się więcej krwi). Czy iść z tym do lekarza

W moim przypadku zlekcewazenie podobnego przypadku skonczylo sie 2
tygodniowym pobytem w szpitalu i sciagniem ropy z reki.

4. Data: 2008-11-26 18:00:43

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:14:13 +0100, jakże pięknego
Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wystukał co zawarte poniżej:

:

Oczywiście.

5. Data: 2008-11-26 18:01:13

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:43:46 +0100, jakże pięknego
NoName <n...@n...pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Solaris pisze:
: > Witam.
: >
: > Niestety, miałem niefart ;-)
: >
[...]

A jest sens iść do lekarza np. 24h po tym wypadku? (czyli jutro po pracy)

6. Data: 2008-11-26 21:54:15

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris pisze:
> [...]
> : tygodniowym pobytem w szpitalu i sciagniem ropy z reki.
>
> A jest sens iść do lekarza np. 24h po tym wypadku? (czyli jutro po pracy)

Jesli puchnie i boli to koniecznie.

7. Data: 2008-11-26 22:37:52

Od: "nikodem dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spuchło (kuleję :S).
> Raczej do kości nie doszło (polało by się więcej krwi). Czy iść z tym do

jak miales zastrzyki przeciw tezcowi powinno byc ok..ja sobie kiedys stope
na wylot przebilem gwozdziem troche zardzewialym i bylo ok bez interwencji
lekarza
pozdrawiam,
maciek

8. Data: 2008-11-26 22:58:40

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 22:54:15 +0100, jakże pięknego

: Solaris pisze:
: > Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:43:46 +0100, jakże pięknego
: > NoName <n...@n...pl> wystukał co zawarte poniżej:
: >
: > : Solaris pisze:
: > : > Witam.
: > : >
: > : > Niestety, miałem niefart ;-)
: > : >
[...]
: > :
: > :
[...]

Spuchnąć spuchnął (już nie puchnie). Ale boli.

9. Data: 2008-11-26 22:59:24

Temat: Re: budowa, gwó 1/4 d 1/4 w stopie
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 23:37:52 +0100, jakże pięknego
"nikodem dyzma" <n...@s...onet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: > Witam.
: >
: > Niestety, mia?em niefart ;-)
: >
: > Przecina?em deske i nagle kopne?em j? z buta. Desk? sie równió?ko z?ama?a
: > ale co z tego
: > jak wyci?gne?em buta razem z desk? w stopie ;-) Niestety, deska by?a
: > oblodzona i by? na
: > niej gwó 1/4 dz, którego nie widzia?em (mia?em buty z tward? podeszw?,
: > robocze). Odruchowo wyrwa?em
: > z nogi deske z gwo 1/4 dziem. Niby by?a tylko kropelka krwi ale boli i troche
: > spuch?o (kuleje :S).
: > Raczej do ko?ci nie dosz?o (pola?o by sie wiecej krwi). Czy i?ae z tym do
: > lekarza czy normalnie
: > wszystko powinno ?adnie sie zagoiae?
: >
: jak miales zastrzyki przeciw tezcowi powinno byc ok..ja sobie kiedys stope
: na wylot przebilem gwozdziem troche zardzewialym i bylo ok bez interwencji
: lekarza

Bolało Cie później? Ile czasu schodziła Ci opuchlizna? Czymś smarowałeś?

10. Data: 2008-11-28 13:26:45

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : > lekarza czy normalnie wszystko powinno ładnie się zagoić?
> :
> : A przeciw tężcowi szczepiony?
>
> Oczywiście.

Ja miałem odkażone i szprycę p. tężcowi. Zagoiło się.

niemowlaczek i żółtaczka
bojęsię lekarzy.
osłabienie słuchu w uchu nietypowe
zygota
przestroga przed łączeniem różnych leków ze sobą oraz z pożywieniem!