budowa wentylacji

11. Data: 2011-03-24 12:08:12

Temat: Re: budowa wentylacji
Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2011 12:42, ad pisze:

> własnie, idzie gdzies o tym poczytać?

http://forum.muratordom.pl/showthread.php?61589-GWC-
100-sposob%C3%B3w-zmieszczenia-jamnika-pod-szaf%C4%8
5

miłej lektury..

12. Data: 2011-03-24 16:05:43

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie twierdza ze rekupeatory w domku prznoszą zysk, samochody mało palą
> nie zużywają oleju itp. Co mam z glupimi rozmawiać o czymś co mogę
> policzyć.
> GWC kosztuje a nie dziala tak żeby warto go było robić. Koniowi mozesz
> wmawiać
> ze jak jest na dworzu -10 to do pomieszczenia wlatuje +6 przez całą zimę.

Zysk to może przynieść robota ;)
Za każdy rodzaj komfortu trzeba zapłacić - tylko
pojawia się pytanie - czy taniej, czy drożej?
A do pomieszczenia może wlatywać powietrze
o temperaturze +6 stopni, tyle że nie przez cały rok
i nie 24h/dobę. Zresztą polecam wykresy ze strony
http://www.wymiennikgruntowy.pl/skutecznosc-wymienni
ka-miesiecznie,pl,0.html

A temat jest z gatunku: rower jest do d..y. Bo z góry to OK,
po płaskim jak Cię mogę, ale pod górkę to już PORAŻKA.

Pozdrawiam emarcin

13. Data: 2011-03-24 22:00:50

Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin <e...@t...pl> napisał(a):

> [...]
>
> A temat jest z gatunku: rower jest do d..y. Bo z góry to OK,
> po płaskim jak Cię mogę, ale pod górkę to już PORAŻKA.

Jak gówno nie umie plywać to krzyczy ze woda za rzadka. Jak oszołomom brakuje
argumentow to uderzają w komfort. Dałeś linka do strony. Zapomnialeś że tam są
i inne strony. Na jednej jest tabelka z wielkosciami zaleznymi od przeplywu
powietrza. Taki do domku 120 metrów zajmuje powierzchnię 120m2. To plaski
wymiennik czyli ma powierzchnię 240m2. Przy rurze fi 300 to tylko 240mb rury
po od 50 do 100 złotych za metr ( takie ceny pokazuje allegro). To od 12 do 24
tysiecy za samą rurę jak by ktoś chcial robic sam. Oczami wyobraźni widzę
wykop wielkości basenu olimpijskiego zrobiony łopatą i taczką. Na allegro jest
i rurowy wymiennik do kupienia. 14 tysięcy za 50 metrow. Tylko 70 tysięcy
kosztuje wątpliwy komfort. Nie napisalęm ze GWC nie działa. Taki dzialąjacy
kosztuje kilkadziesiąt tysięcy. Niech działacy kosztuje 35 tysięcy. Odsetki od
35 tysięcy to ponad 2 tysiące rocznie. Z nawiązką 2 tysiące rocznie wystarczą
na zapewnienie komfortu o jakim piszesz i ma się nie ruszone 35 tysięcy. Jak
byś mogl przybliżyć w jaki sposob czyści sie 240 metrów rury. Niewątpliwie po
kilku tatach bęzdie tam wszystko, robaki, brud, mech, zdechłe szczury i myszy.

14. Data: 2011-03-24 22:39:59

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-24 23:00, kogutek pisze:

> Odsetki od
> 35 tysięcy to ponad 2 tysiące rocznie.

Gdzie tyle dają kogutku?

JK

15. Data: 2011-03-25 11:04:25

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdzie tyle dają kogutku?

w KogutekBank, z tym ze on to przelicza na jajka.

--
pozdr Z.

16. Data: 2011-03-25 11:59:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
> Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w KogutekBank, z tym ze on to przelicza na jajka.

Nawet tego nie może, to kapłon.

17. Data: 2011-03-25 12:04:58

Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow <a...@P...pl> napisał(a):

> Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w KogutekBank, z tym ze on to przelicza na jajka.

Widzę że po wyczerpaniu możliwości obrony jednego z najlepszych pomysłów na
zmarnowanie pieniędzy budując GWC, pomyślnie rozwija się watek poboczny.
Posiadajacym nawis inflacyjny polecam zalożenie rekuperatora. Powiększą w ten
sposób stratę. A jajka. Dobre są same żóltka utarte z cukrem i czekoladą w
proszku. Nie mam GWC, rekuperatora, elektrowni wiatrowej. Zrobię sobie kogel
mogel, stać mnie. A za nawis inflacyjny pojadę na wakacje.

18. Data: 2011-03-25 12:07:10

Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

> "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message

> Nawet tego nie może, to kapłon.

Tylko kablary do kompletu brakuje. Pisz jak to cie starozakonni oszczędzili i
nie obcięli ci napletka żeby na dziewczynkę nie przerobić.

19. Data: 2011-03-25 12:25:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> kogel
> mogel, stać mnie. A za nawis inflacyjny pojadę na wakacje.

Kogel mogel na 20 min przed coitus - naturalny przedłużacz.

20. Data: 2011-03-25 12:27:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Tylko kablary do kompletu brakuje. Pisz jak to cie starozakonni
> oszczędzili i
> nie obcięli ci napletka żeby na dziewczynkę nie przerobić.

Pierwszego parcha zobaczyłem en face mając ponad 30 lat.

Re: pomoc w wyborze Pralki
Szczelność instalacji gazowej
Zmywarka 45 cm?
maszynka do strzyzenia wlosow - ostrzenie
Ankieta magisterska