Re: budowa wentylacji

From: "emarcin" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: budowa wentylacji
Date: Thu, 24 Mar 2011 17:05:43 +0100

> Ludzie twierdza ze rekupeatory w domku prznoszą zysk, samochody mało palą
> nie zużywają oleju itp. Co mam z glupimi rozmawiać o czymś co mogę
> policzyć.
> GWC kosztuje a nie dziala tak żeby warto go było robić. Koniowi mozesz
> wmawiać
> ze jak jest na dworzu -10 to do pomieszczenia wlatuje +6 przez całą zimę.

Zysk to może przynieść robota ;)
Za każdy rodzaj komfortu trzeba zapłacić - tylko
pojawia się pytanie - czy taniej, czy drożej?
A do pomieszczenia może wlatywać powietrze
o temperaturze +6 stopni, tyle że nie przez cały rok
i nie 24h/dobę. Zresztą polecam wykresy ze strony
http://www.wymiennikgruntowy.pl/skutecznosc-wymienni
ka-miesiecznie,pl,0.html

A temat jest z gatunku: rower jest do d..y. Bo z góry to OK,
po płaskim jak Cię mogę, ale pod górkę to już PORAŻKA.

Pozdrawiam emarcin