[byc moze NTG] okulary

1. Data: 2004-10-13 08:00:35

Temat: [byc moze NTG] okulary
Od: darek <d...@s...pertus.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem czy to wlaściwa grupa, ale spytam tutaj.
Po czym poznac, że szkła w okularach pokryte są powłoką
antyrefleksyjną ?

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2004-10-13 08:08:12

Temat: Re: [byc moze NTG] okulary
Od: "asiek" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po czym poznac, że szkła w okularach pokryte są powłoką
> antyrefleksyjną ?

sa takie zielonkawe :)
a przynajmniej moje sa zielonkawe:)

pozdrawiam, asiek

1. Data: 2004-10-13 08:48:15

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa takie zielonkawe :)
> a przynajmniej moje sa zielonkawe:)
>
> pozdrawiam, asiek
>
> eee...moje nie są zielonkawe a ponoć też mają refleksy ;)
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-13 09:24:11

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darek <d...@s...pertus.com.pl> napisał(a):
> Nie wiem czy to wlaściwa grupa, ale spytam tutaj.
> Po czym poznac, że szkła w okularach pokryte są powłoką
> antyrefleksyjną ?

mają wtedy taki kolorowy połysk - moje akurat fioletowy ;) może to zależy,
jak światło pada.

1. Data: 2004-10-13 09:26:03

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asiek:

> sa takie zielonkawe :)
> a przynajmniej moje sa zielonkawe:)

Moje sa akurat fioletowe - taka lekko opalizujaca powloka.
Ale Mysle, ze najlepiej zapytac dowolnego optyka, nie powinien
miec problemow z rozpoznaniem od razu, a moze i wyjasni, jak to
poznawac.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-10-13 10:06:53

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa:

1. Data: 2004-10-13 10:19:37

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> justa:

> Moje sa akurat fioletowe - taka lekko opalizujaca powloka.

Ostatnio dowiedziałam się że jest też powłoka w kolorze złotym. I widziałam
nawet takie szkła. Wyglądają fajnie. Szczególnie gdy grają kolorystycznie z
oprawką. I chyba taka powłoka jest mniej wdoczna od tej różowo- fioletowo-
zielonkawej. I już przymierzam się do sprawienia sobie okularów ze szkłami z
powłoką w kolorze złota:)

Pozdrawiam
Aga G. w okularach

1. Data: 2004-10-15 09:10:14

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem swiezo po zakupie - powloke antyrefleksyjną mozna zmowić w "dowolnym"
kolorze - zielony, różowy , niebieski itd. takze wolnosć tomku w swoich
okularach :-)))
Larysa
Ja mam zielone bo podobno najlepsze (? :-)

1. Data: 2004-10-15 16:44:28

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@s...pertus.com.pl> napisał w wiadomości

> Po czym poznac, że szkła w okularach pokryte są powłoką
> antyrefleksyjną ?

Po tym, że światło się w nich nie odbija.

--
mips

1. Data: 2004-10-15 19:56:10

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <mips@.op.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "darek" <d...@s...pertus.com.pl> napisał w wiadomości

> Po tym, że światło się w nich nie odbija.

Jako stara okularnica planuję kupić nowe okularki (oprawki mexxa, mrrr...
kiedy się dorobię...), a Pan Optyk poleca właśnie szkiełka z antyrefleksem i
z tego co mi prezentował, to właśnie tylko nie odbija się w nich światło, a
koloru żadnego konkretnego nie mają, ani refleksów, którym to właśnie mają
"zapobiegać". Bo jeśli one, te z antyrefleksem rzeczywiście mają powłokę z
kolorem, to ja serdecznie podziękuję i zostanę przy błyszczących,
obijających światło i źle wychodzących na zdjęciach...

To jak to jest? Mają kolor, muszą go mieć, czy tylko mogą i czy rzeczywiście
nie odbijają światła, jak mi to prezentowano?

hiver

gdzie kieckę na wesele?
ratunku - moja buzia :(
instruktor
minitusz burzuja vs. tusz wodoodporny celii
dansonwal