dansonwal

1. Data: 2004-10-12 11:26:50

Temat: dansonwal
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie! mam pytanie- gdzie w Gdańsku mogę kupic dansonwala (chyba
tak to sie pisze) do domowego użytku? moze byc używany i najlepiej żeby był
w postaci jednej raczki, nie musi to byc zestaw profesjonalny

1. Data: 2004-10-12 12:34:23

Temat: Re: dansonwal
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@b...pl> napisał(a):
> witam serdecznie! mam pytanie- gdzie w Gdańsku mogę kupic dansonwala (chyba
> tak to sie pisze) do domowego użytku? moze byc używany i najlepiej żeby był
> w postaci jednej raczki, nie musi to byc zestaw profesjonalny

a co to takiego? bo google nie zna tego słowa. i myślę, że pomógłby [Gdańsk]
w temacie.

1. Data: 2004-10-12 13:19:53

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> a co to takiego? bo google nie zna tego słowa. i myślę, że pomógłby
[Gdańsk]
> w temacie.

Przypuszczam, że chodzi o darsonwal:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32645320
Kasia
(z aukcją nie mam nic wspólnego)

1. Data: 2004-10-12 18:27:21

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
wiadomości:

> Przypuszczam, że chodzi o darsonwal:
> http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32645320

Wow!
Do czego to służy?
Wygląda jak przyrząd dentystyczny zmiksowany z minigrzałką...

pzdr
For

1. Data: 2004-10-12 23:01:35

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

4maleena wrote:

> [...]
>
> Wow!
> Do czego to służy?
> Wygląda jak przyrząd dentystyczny zmiksowany z minigrzałką...

OIDP dezynfekcja i zamykanie porow. Kosmetyczka tym przeciaga po twarzy
po oczyszczaniu. Takie mikroelektrowstrzasy. Brr, nie lubie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Suna - serdecznie namawiam.
wyszukiwanie kremow odpowiednich do wieku
Jaka farba?
wybor podkladu???
dla urody i zdrowia