gdzie kieckę na wesele?

1. Data: 2004-10-13 05:40:47

Temat: gdzie kieckę na wesele?
Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wiem, że to może nie idealna grupa, ale możecie polecić mi coś, w czym można
pójść na wesele i co można kupić we Wrocławiu. Bo ogólnie są fajne imprezowe
kiecki - wszystkie czarna, czyli odpada, albo wielgachne suknie balowe za
400 zł...a tak cos posrodku? Bo naprawde nie wiem, w co sie ubrac, polecicie
jakis sklep ?

Mała

1. Data: 2004-10-13 13:40:52

Temat: Re: gdzie kieckę na wesele?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 07:40,Użytkownik Malutka ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> 400 zł...a tak cos posrodku? Bo naprawde nie wiem, w co sie ubrac, polecicie

Pewnie będę nudna, ale fajne kiecki widziałam w Arenie. Widziałam kiece
po około 270 zł, baaaaaaardzo ładne. Znaczy się, mi się podobały. Były
też tańsze i dużo tańsze. I żadna z nich nie była czarna :) Proponuję
się przejść i luknąć.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

ratunku - moja buzia :(
instruktor
minitusz burzuja vs. tusz wodoodporny celii
dansonwal
Suna - serdecznie namawiam.