"bylo sobie zycie"

111. Data: 2005-10-23 08:45:25

Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2005 10:39:47 +0200, Mrówka napisał(a):

> Nie no wcaleee ,sugerujac ze jest piratka i ze sie na nia powinno doniesc do
> prokuratury .
No jest piraktą i powinno się donieść. No ale nikt nie powiedział - Kania
przestań, bo doniosę.

> Dobrze
> Uwazam ze przesadzacie i ciekawa jestem czy kazdy jest tak do konca uczciwy
> tzn nigdy nie jechal autobusem na gape,nie ma ani jednego nielegalnego
> programu w kompie itp.

A co to ma do rzeczy? Sam obejrzałem przynajmniej kilkanaście filmów z
nielegalnego źródła, przesłuchałem sporo płyt czy używałem nielegalnego
oprogramowania. I pewnie jeszcze mi się zdarzy. No ale wiem, że wtedy
piracę, że jestem wtedy zwykłym złodziejem. Nawet teraz piszę prywatnie ze
służbowego laptopa...

złodziejaty

112. Data: 2005-10-23 09:06:34

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Mrówka
<m...@b...pl> mówiąc:

>Uwazam ze przesadzacie i ciekawa jestem czy kazdy jest tak do konca uczciwy
>tzn nigdy nie jechal autobusem na gape,nie ma ani jednego nielegalnego
>programu w kompie itp.

A jeśli choćby przeszedł przez ulicę w niedozwolonym miejscu, to już
sprawia, że nie może mówić o tym, co jest lub może być niezgodne z
prawem. :->

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

113. Data: 2005-10-23 09:07:54

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
<n...@f...peel> mówiąc:

>A mnie od jakiegoś czasu przestały bawić dyskusje z Tobą.

O, a to kiedyś nie traktowałaś mnie poważnie?

Agnieszka :->

114. Data: 2005-10-23 09:54:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Nie jesteś nienormalny, ale powiedz mi jedną rzecz, a mianowicie, czym
> różniłaby się od omawianej tu sytuacji, taka, gdyby każdy z
> potencjalnych "klientów" Kani sam sobie wziął i nagrał ten program z
> TV? Czym by się oczywiście różniła dla twórców tego programu? Czy w
> jednej sytuacji straciliby coś, a w drugiej już nie? Dlaczego?

Zasadnicza różnica polega na tym, że Kania niepotrzebnie się naraża na
nieprzyjemności.
Z prokuratorem w razie czego sobie nie podyskutuje, a ponieważ nie zna
się na prawie, to może się na własne życzenie wkopać. Tylko dlatego, ze
pojęcie "własny użytek osobisty" jest nieprecyzyjne. Skórka nie warta
wyprawki.

Justyna
Iza (12) i Marcin (8)

115. Data: 2005-10-23 12:55:42

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" ...

> Eeee... ale to ja zacząłem całą dyskusję... i to ja zapytałem, czy
> przypadkiem
> tu nie jest łamane prawo autorskie...

Eeeee... ale to grupa dyskusyjna jest. A duch dyskusji wieje kędy chce,
niezależnie od woli i planów założycieli wątku.
Kwestia praw autorskich została już dogłębnie omówiona i imo wyczerpana;
można się spokojnie skupić na poboczach i odgałęzieniach głównej linii
wątku.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

116. Data: 2005-10-23 14:02:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:djfh7m$ko7$1@news.mm.pl...

> Dlaczego uważasz, że ludzie z grupy dyskusyjnej nimi nie są?

jestes jednak niezastapiona w wymyslaniu, ale juz nie napisze czego ;))))

iwon(k)a

117. Data: 2005-10-23 16:15:48

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> W taki razie do kogo kierowane były te słowa:
> "Omijanie prawa ma w Polsce, owszem, długą tradycję, ale nawet
> przy tym warto się kierować raczej sumieniem niż chciejstwem"

Do Ciebie Nixe, głównie do Ciebie. A także jako uwaga ogólna,
jako że prawo skodyfikowane nie zawsze idzie w parze z prawem
wewnętrznym człowieka.

> No chyba, że do mnie. Wtedy tym bardziej jestem zaskoczona.

Szkoda, szkoda, że jesteś zaskoczona.

Ukłony,
--
ŁK

118. Data: 2005-10-23 18:54:06

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest piratką:
> Punkt drugi tegoż artykułu:
> 2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
> związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
> towarzyskiego

Co oznacza "stosunku towarzyskiego"?

Kania

119. Data: 2005-10-23 19:09:45

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes jednak niezastapiona w wymyslaniu, ale juz nie napisze czego ;))))

Hmmm... ale wg mnie Nixe zadala kluczowe pytanie...

120. Data: 2005-10-23 19:14:45

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "puchaty" ...

> Majka nie jestem, ale się wypowiem :P
> Tak od początku sobie myślę, że Kania by się wybronił argumentując, że jest
> 'w towarzyskich stosunkach' z całą grupą psds :))) Kania, marsz na
> niedzielny spęd warszawski! I do nagrywarki biegusiem!! ;)

1. Na spedzie bylam
2. Bylam, jestem i bede KOBIETA :))

Kania

Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?
Poszukiwana/Poszukiwany (Praca)
Kosmetyki dla nastolatka
W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu