Re: "bylo sobie zycie"

From: puchaty <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: "bylo sobie zycie"
Date: Sun, 23 Oct 2005 10:45:25 +0200

Dnia Sun, 23 Oct 2005 10:39:47 +0200, Mrówka napisał(a):

> Nie no wcaleee ,sugerujac ze jest piratka i ze sie na nia powinno doniesc do
> prokuratury .
No jest piraktą i powinno się donieść. No ale nikt nie powiedział - Kania
przestań, bo doniosę.

> Dobrze
> Uwazam ze przesadzacie i ciekawa jestem czy kazdy jest tak do konca uczciwy
> tzn nigdy nie jechal autobusem na gape,nie ma ani jednego nielegalnego
> programu w kompie itp.

A co to ma do rzeczy? Sam obejrzałem przynajmniej kilkanaście filmów z
nielegalnego źródła, przesłuchałem sporo płyt czy używałem nielegalnego
oprogramowania. I pewnie jeszcze mi się zdarzy. No ale wiem, że wtedy
piracę, że jestem wtedy zwykłym złodziejem. Nawet teraz piszę prywatnie ze
służbowego laptopa...

złodziejaty