"bylo sobie zycie"

131. Data: 2005-10-23 20:39:27

Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Kania"
<k...@p...onet.pl> mówiąc:

>No coz... nigdzie nie napisalam, ze zrobie to kazdemu kto sie zglosi.

:) Zgadza się. Zapytałaś "Ktoś jest zainteresowany?"

>Poza tym w
>miedzy czasie odwolalam swoje "ogloszenie"...

Zgadza się.

Agnieszka (zgodliwa)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

132. Data: 2005-10-23 20:40:40

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" ...

> A prokurator uzna takie tlumaczenie, czy machnie reka i powie, ze bredze?

Padnie ze śmiechu na takie rozterki :))))
Bo ewentualny sąd i tak pewnie by podpiął pod (nota bene destrukcyjny i
debilny) paragraf o 'niskiej szkodliwości społecznej'.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

133. Data: 2005-10-23 20:49:17

Temat: Re: "bylo sobie zycie" - koniec sprawy
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" ...
> Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie pytasz?
> Ja napisałam, że jest wysoce prawdopodobne, że Kaczki będą prezydentem :P

Nie wynikało bezpośrednio z tekstu :P.
A pytam, bo słyszę biadolenie śmigając po newsach, ale jakoś mało
konkretnie. Ot, kacze bojówki, czarni rządzą, duo-wc-kaczka itp. Ciekawa
jestem, jak wybór LK wpłynie na zmianę prawa i czemu na gorsze?

134. Data: 2005-10-23 20:55:38

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Kania"
<k...@p...onet.pl> mówiąc:

>Kania mogłaby się wplątać w bardzo
>
>Mysle, ze do sytuacji z Minority Report jeszcze nam daleko i odpowiadamy za
>czyny dokonane a nie za plany, poza grozbami karalnymi...

Wystarczyłoby, aby kilka osób się do ciebie faktycznie zgłosiło. Gdyby
całej tej dyskusji nie było, nie przegrałabyś tych CD znajomym z grupy?
Miałabyś jakiekolwiek podejrzenia, że ludzie się do ciebie zgłaszający
to policja? Obecnie być może faktycznie scenariusz trochę na wyrost w
Polsce, bo nie sądzę, by policja się bawiła w totalną inwigilację,
niemniej jednak mam nadzieję, że ludzie się troszkę zastanowią, zanim
wyślą podobne ogłoszenie na publiczną grupę. Zanim się obudzą z ręką w
nocniku.

Agnieszka (wyborczo w dołku)

135. Data: 2005-10-23 21:24:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Hmmm... ale wg mnie Nixe zadala kluczowe pytanie...

przeczytaj dokladnie pyatnie.

> 2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
> związku
> osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
> towarzyskiego
>
> Co oznacza "stosunku towarzyskiego"?

rozumiem to tak, ze masz pozostawac z "towarzystwem" w osobistych
kontaktach.

iwon(k)a

136. Data: 2005-10-23 21:56:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:1rdb314lgudoo$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v...
> Sat, 22 Oct 2005 22:23:07 +0200, na

> Majka - zamiast trollować to sobie przeczytaj prawo autorskie np na
> www.prawo.interia.pl

tiaa, kto jak kto, ale Ty chcesz jej odebrac cała przyjemnosc;-)Egoista

137. Data: 2005-10-23 21:58:43

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> napisał w
wiadomości news:op.sy0b1ta3584cds@borek...
> On Fri, 21 Oct 2005 08:32:34 +0200, Kania

> A takie coś jak prawa autorskie to już w tym kraju nie obowiązuje?

Tradycyjnie, chciała dziewczyna dobrze, to ja pac:-/

Gosia

138. Data: 2005-10-23 22:02:18

Temat: Re:[OT] "bylo sobie zycie"
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Agnieszka (wyborczo w dołku)

Ja, z zalu juz za drugie wino sie zabieram.

Gosia

139. Data: 2005-10-23 23:21:13

Temat: Re: Re:[OT] "bylo sobie zycie"
Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Oct 2005 00:02:18 +0200, Gosia Plitnik <p...@o...pl>
wrote:

> Ja, z zalu juz za drugie wino sie zabieram.

Zaraz po tym, jak telewizja podala, wylaczyli mi prad.
I pomyslalem sobie najpierw, ze niezle sie zaczyna, a potem,
ze ciemnosc widze :)

A potem sobie powiedzialem, ze jakby w drugiej turze byl z Lepperem,
sam bym na niego glosowal. I troche mi odtajalo, ale tylko troche.

Best,
Borek
--
http://www.chembuddy.com - chemical calculators for labs and education
BATE - program for pH calculations

140. Data: 2005-10-23 23:23:54

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Oct 2005 21:14:45 +0200, Kania
<k...@p...onet.pl> wrote:

> 2. Bylam, jestem i bede KOBIETA :))

Tak jak Kopernik? Czy jak Curie-Sklodowska?

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?
Poszukiwana/Poszukiwany (Praca)
Kosmetyki dla nastolatka
W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu