"bylo sobie zycie"

181. Data: 2005-10-25 11:44:34

Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d...@4...com>,
Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> wrote:

> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
> <n...@f...peel> mówiąc:

> Nie jest. Twoja mama nie proponuje kilkunastu/kilkudziesięciu osobom, że
> im będzie ten program nagrywała.

Mam wrażenie, że liczba ma tu znaczenie drugorzędne (o ile ma w ogóle).
Niektórzy mają bardzo liczne rodziny.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

182. Data: 2005-10-25 12:04:55

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dje1ii$12o1$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> W wiadomości <news:04bd.0000015d.435a8720@newsgate.onet.pl>

> Pewnie tak. Z tym, że przegranie przez tę osobę płytki pewnie będzie już
> piractwem.

Odwrotnie. Jeśli znajomy Cię poprosi i mu pożyczysz, będzie mógł sobie
legalnie przegrać. Ogłoszenie "wypożyczam płytę po wypiciu brudzia"
wykracza poza dozwolony użytek osobisty.

183. Data: 2005-10-25 12:07:35

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dje5qq$rms$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> wrote:

> @nn z adresu ann@post wymodził(a) :

> Nie mozna ich kopiowac, tak samo jak nie mozna kserowac całej książki, tylko
> wybrane fragmenty.

Ależ można, tak samo jak kserować całą książkę. Na użytek osobisty.

184. Data: 2005-10-25 15:51:33

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

grzes wrote:

> A mógłbyś podać podstawę prawną do tego co napisałeś? Pytam poważnie.

Była wymieniana w tym wątku już co najmniej ze 3 razy...

Pozdr,
--
ŁK

185. Data: 2005-10-25 15:53:36

Od: grzes <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz wrote:

> Ależ można, tak samo jak kserować całą książkę. Na użytek osobisty.

A mógłbyś podać podstawę prawną do tego co napisałeś? Pytam poważnie.

gw

186. Data: 2005-10-25 16:04:55

Od: grzes <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki wrote:

> Była wymieniana w tym wątku już co najmniej ze 3 razy...

Był wymieniany artykuł 23 "Ustawy o prawie autorskim ...". A ja się
pytam o to gdzie jest napisane, że mogę pożyczyć z
bilioteki/wypożyczalni płytę/film i je skopiować (to było napisane w
cytowanym tekście, który wyciąłeś)? Bo z artykułu 23 to na pewno nie wynika.

gw

187. Data: 2005-10-27 12:51:22

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djlkdd$60k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, grzes <g...@...pl>
wrote:

> [...]
> bilioteki/wypożyczalni płytę/film i je skopiować (to było napisane w
> cytowanym tekście, który wyciąłeś)? Bo z artykułu 23 to na pewno nie wynika.

No jak nie jak tak?

188. Data: 2005-11-07 03:35:59

Temat: Re: "bylo sobie zycie" - koniec sprawy
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, gdzie bedziesz rodzić, gdy zajdziesz w ciążę - rozumiem, że koniecznie w
USA??
JaC

> Powrot do panstwa opiekunczego.
> Cos czego koszmarnie sie boje, wiec wybywam, przynajmniej na pewien, czas poza
granice naszego ukochanego kraju...

Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?
Poszukiwana/Poszukiwany (Praca)
Kosmetyki dla nastolatka
W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu