Re: bzykanko czy pacierz

Data: 2011-06-10 09:50:48
Temat: Re: bzykanko czy pacierz
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:541668f7-a4e6-49df-a713-c3e9d68305ab@e14g2000yq
a.googlegroups.com...
> Z mojej wiedzy wynika ze na lekcjach matematyki, geografii czy fizyki
> z zalozenie nie uczy sie tzw. postaw moralnych, a na lekcjach religii
> glownie. Przedmiot sporu poza warstwa lekarsko-zdowotna zasadza sie
> glownie w aspekcie zagadnien zwiazanych z ksztaltowaniem postaw
> moralno-ideowych, ktore to stanowia istote nauki religii. Tytul moiego
> posty jest celowo prowokujacy, ale biorac pod uwage waznosc
> zagadnienia takie ukierunkowanie optyki w kwestii braku edukacji
> seksualnej w szkolach panstwowych w Polsce, jest zasadne. Zawsze jest
> [...]

Tyle, ze te dziewczyny nie sa ksztaltowane przez religie, religijnych
rodziców. One sapo prostu ZANIEDBANE wychowawczo. Znalazly w internecie to,
czego szukaly: jak siebzykac bez odpowiedzialnosci. Zakladajac nawet, ze ich
rodzice sa ludzmi aregilijnymi. Mówia o sobie: agnostycy. Daja jednak córce
milosc. Interesuja sie nia, ucza szacunku do siebie. I nie ma znaczenia, czy
w szkole ktos je bedzie przekonywal, czy maja pilnowac, zeby partner
zakladal gume, czy maja (lub nie) lykac piguly. One beda sie same szanowaly-
i_dokladnie_wiedzialy_co_maja_robic_i_kiedy.
Jesli rodzice beda sie deklarowac jako katolicy, buddysci, swiadkowie
jechowy, agnostycy, ateisci, etc- a nie bedzie w domu milosci- to efekt masz
w postaci takich dziewczat. I nie ma najmniejszego znaczenia, czy katecheta
takiej powie, zeby poczekala do slubu, czy wielce uczony nauczyciel opowie o
antykoncepcji.

To bardzo podobne do narkotyków: sa tam, gdzie nie ma milosci
rodzicielskiej. I zebys nie wiem co zrobil- nie przekonasz zadnymi zajeciami
szkolnymi nawet takiego niedoszlego narkomana- ze ma nie brac, skoro rodzice
maja go w d...
--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron