bzykanko czy pacierz

1. Data: 2011-06-10 08:05:19

Temat: bzykanko czy pacierz
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamiast nauki religii, w szkolach powinno sie wprowadzic edukacje
seksualna
http://dziecko.onet.pl/64385,22,41,antykoncepcja_pod
workowa,2,artykul.html

2. Data: 2011-06-10 08:21:29

Temat: Re: bzykanko czy pacierz
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 10:05, J-23 pisze:
> zamiast nauki religii, w szkolach powinno sie wprowadzic edukacje
> seksualna
> http://dziecko.onet.pl/64385,22,41,antykoncepcja_pod
workowa,2,artykul.html

hehe i co? Podjarales sie tym artykulem czubie?
Szmatlawce wiedza, co lubia tacy jak ty ;)

3. Data: 2011-06-10 08:27:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 10:21, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

dworkowa,2,artykul...

> hehe i co? Podjarales sie tym artykulem czubie?
> Szmatlawce wiedza, co lubia tacy jak ty ;)

dziekuje za merytoryczna i kuluralna wypowiedz w kwestii waznej dla
tworzenia wlasciwych programow pedagogicznych, majacych na uwadze
dobre wychowanie mlodych Polakow

4. Data: 2011-06-10 08:33:24

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 10:27, J-23 pisze:

> [...]
>
> dziekuje za merytoryczna i kuluralna wypowiedz w kwestii waznej dla
> tworzenia wlasciwych programow pedagogicznych, majacych na uwadze

No jasne, bo normalniejszych kwestii waznych dla czegokolwiek to nie
znasz i tylko najplytsze teksty opisujace mozliwie skrajna patologie
mozliwie waskiego marginesu aktywuja twoja wrazliwosc na nie?
Jak myslisz czubie, po co i dla kogo sa pisane takie artykuly?

5. Data: 2011-06-10 08:52:17

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 10:33, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> mozliwie waskiego marginesu aktywuja twoja wrazliwosc na nie?
> Jak myslisz czubie, po co i dla kogo sa pisane takie artykuly?

fajnie sie denerwujesz!

6. Data: 2011-06-10 09:03:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 10:52, J-23 pisze:

workowa,2,artykul...

> fajnie sie denerwujesz!

hehe, a ty chujowo projektujesz.
Co prawda nie licze, zeby ci rozumu od moich informacji przybylo, ale
moze jakis drugi durny sie teraz zreflektuje i nie bedzie sie razem z
taba podniecal tutaj zyciem seksualnym jakis nastolatek.
Rozumiem, ze ty w szkole to nawet koniowi nie przyjebales zdrowo ;)

7. Data: 2011-06-10 09:17:45

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 11:03, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> taba podniecal tutaj zyciem seksualnym jakis nastolatek.
> Rozumiem, ze ty w szkole to nawet koniowi nie przyjebales zdrowo ;)

Z "wysokiej kultury" Twoich wypowiedzi rozumu nikomu nie przybedzie.
Tym bardziej ze nie dbasz o rzeczowa polemike. Rzucasz jakies
niepoparte stosownymi badaniami statystycznymi poglody na rzekomo
marginalne wystepowanie omawianego w artykule zjawiska, ktore jest
wlasciwe Twoim zdaniem, dla "waskiego marginesu" grupy wiekowej
mlodziezy. Skad to wiesz? Masz jekies dane na ten temat? A moze jestes
jakims zadufanym w sobie katecheta i bronisz swojej cieplej posadki w
szkole? To nawet moznaby zrozumiec! Pobredzisz sobie i zapetlisz
temat, sprowadzajac go do rozgrywek personalnych.

8. Data: 2011-06-10 09:26:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 01:05:19 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> zamiast nauki religii, w szkolach powinno sie wprowadzic edukacje
> seksualna
> http://dziecko.onet.pl/64385,22,41,antykoncepcja_pod
workowa,2,artykul.html

"(...)Chcą pokazać doświadczonym koleżankom, że one też są dorosłe. Nie
wiedzą, że fundują sobie bombę hormonalną, która może być początkiem ich
dramatu! Nie mają pojęcia, że niekontrolowana antykoncepcja prowadzi do
poważnych zaburzeń hormonalnych. W przyszłości mogą mieć problemy z
zajściem w ciążę, o ile w ogóle będą do tego zdolne... (...)"

No i dobrze - głupota nie zostanie przekazana dalej... tudzież kurestwo
zażywających koleżanek.

"(...)Drodzy Rodzice, jak przygotowujecie swoje dzieci do inicjacji
seksualnej? Czy pomagacie im uniknąć niechcianej ciąży?(...)"

Tak! Wpoiłam im SZACUNEK do siebie. Nie trzeba było ich nawet pilnować,
same wiedziały, ile są warte i że nie dla każdego psa kiełbasa - mówiąc
bezpośrenim językiem...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

9. Data: 2011-06-10 09:27:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> [...]

szkole? To nawet moznaby zrozumiec! Pobredzisz sobie i zapetlisz
temat, sprowadzajac go do rozgrywek personalnych.
Ty- no to napisz- ze cos sensownego- bo w takiej tonacji odpowiada Ci
Lebowski w jakiej napisales. Tytul: "bzykanko czy pacierz" ma sie nijak do
tresci artykulu, a w swoim poscie proponujesz lekcje wychowania seksualnego
w szkolach- zamiast religii. Moze zamiast matematyki? A dlaczego nie
zamiast geografii?

--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron

10. Data: 2011-06-10 09:34:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 11:17, J-23 pisze:

> [...]
> szkole? To nawet moznaby zrozumiec! Pobredzisz sobie i zapetlisz
> temat, sprowadzajac go do rozgrywek personalnych.

hehe, wyobraz sobie, ze jakos nie odczulem, aby twoj artykul byl
kierowany do amatorow wysokiej kultury.
Jesli zas chodzi o marginalnosc to zalozylem poprostu, ze wiekszosc jest
normalna i ufam, ze nawet ty uporczywie starales sie w okresie
dojrzewania nie myslec o nagiej pupie swojej mlodszej siostry, ani
matki!, ktore pewnie niechcacy zauwazyles pod prysznicem, co teraz
odbija sie nam tu twoja typowa dla takich zaburzen, skandalizujaca czkawka.

e-coli a przesady
Róż czy blękit?
PSP czy pudelek?
Re: Majster od tapet.