bzykanko czy pacierz

61. Data: 2011-06-11 11:45:27

Temat: Re: bzykanko czy pacierz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 10:11:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "J-23" napisał w wiadomości grup
7g2000yqb.googlegroups.com...

%20of%20Ecol%20and%20...

> "bicie piany" to za malo powiedziane. to jest pikus, czyli male
> miki???
> w kazdym razie ode mnie kazdy taki zbok w koloratce ma wirtualnego
> kopa w tlusta i rozpustna du...
> http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1G
GLQ_PLPL262&q=pedofilia+w+kosciele&btnG=Szukaj+w+Goo
gle&aq=f&aqi=&aql=&oq=
> http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1G
GLQ_PLPL262&q=pedofilia+w+kosciele&btnG=Szukaj+w+Goo
gle&aq=f&aqi=&aql=&oq#hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=pe
dofilia+w+szko%C5%82ach&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav
=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=77c26564e23e011&biw=1246&bih=
656
> W każdym razie ode mnie każdy taki zbok w pokoju nauczycielskim ma
> wirtualnego kopa w rozpustną d...W szczególności nauczyciele WF- najczęściej
> to oni są pedofilami,

I Majkelowi Dżeksonowi kopa.

I UWAGA!
PRZEDE WSZYSTKIM kopa w d... rodzicom, którzy w zaślepieniu KARIERĄ (he he)
dla swoich dzieci, stracili poczucie rzeczywistości, wysyłając swoje
dzieciaki Kroloppowi niemal do łóżka, na noc... a potem nie chcieli
zauważyć SWOJEJ winy, krzycząc mu (po aresztowaniu) pod drzwiami "Wojtku,
jesteśmy z tobą!"
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

62. Data: 2011-06-11 11:55:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 13:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

GGLQ_PLPL262&q=ped...

> Jak znajdziesz czas pośród tej piany, to pokop trochę też
> zboków-nauczycieli, wychowawców ośrodków dla dzieci,
> zboka-Kroloppa_dyrektora_poznańskiego_chóru_chłopięc
ego_,
> [...]
> to mały pikuś...
>
> I przestań swoje _frustracje osobiste_ wyładowywać WYŁĄCZNIE na księżach,
> bo na kilometr czuć, że robisz to nie w celu autentycznego potępienia ich
> win, ale w celu wytłumaczenia sobie i innym tego, co tak _naprawdę_ Cię
> gniecie - "skoro pasterze tacy źli, to ja, owieczka, słusznie jestem na
> bakier z Kościołem"!
> --
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

Etam! cos ci sie popitolilo sama zeczelas o tych nauczycielach
wychowania seksualnego, odpowiedzialem w miare dowcipnie ze "lepszy
ksiadz pedofil", i jak sie okazalo uderzylem w stol - odezwaly sie
nozyce". Nie mam zadnych frustracji, bo mitoloto. nie uczestnicze w
tzw. zyciu religijnym kraju. Dzieci moje juz b.dorosle jedno 37wiosen
drugie 27wiosen, nie chodzily na lekcje religii, zrezygnowaly same. Z
przekonania jestem ateista. To co mi tam! Powiem tak ze jak chodzi o
to kto z kim "spi" i jak to robi, nie interesuje mnie w ogole.
Niewazne czy dotyczy to osob swieckich czy duchownych. Ale kiedy
wykozystuje sie dzieci do swoich niecnych dzialan "milosnych", to jest
mi wszystko jedno czy to dot. ksiedza czy swiatowej slawy dyrygenta -
kop w d.. mu sie nalezy. (sic!)

63. Data: 2011-06-11 12:32:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 04:55:53 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> odpowiedzialem w miare dowcipnie ze "lepszy
> ksiadz pedofil",

To nie jest dowcipne.

> i jak sie okazalo uderzylem w stol - odezwaly sie
> nozyce".

Nie nożyce, tylko obiektywizm.

No nie całkiem. Wskazywanie akurat na księży jest objawem konkretnych
niepokojw wewnętrznych - głodnemu chleb na myśli.

> [...]
> wykozystuje sie dzieci do swoich niecnych dzialan "milosnych", to jest
> mi wszystko jedno czy to dot. ksiedza czy swiatowej slawy dyrygenta -

Zapomniałeś o ich rodzicach. Tych, którzy nie widzą zagrożenia i tych,
którzy sami gwalcą swoje dzieci...

64. Data: 2011-06-11 12:35:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 14:32:38 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]

> niepokojw wewnętrznych - głodnemu chleb na myśli.

> Zapomniałeś o ich rodzicach. Tych, którzy nie widzą zagrożenia i tych,

j.p.

65. Data: 2011-06-11 13:04:06

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 14:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

etam! jeszcze raz
tamat watku i glowne zalozenie ideowe zasadza sie na koniecznosci
wprowadzenia wychowania seksualnego w szkolach. nawiasem, uwazam za
wlasciwe takie rozwiazanie. a zeszlo jak zawsze na kk i ksiezy. czyli
rzecz sama w sobie dla mnie malo interesujaca poznawczo. najwieksi
intelektualisci i mysliciele niczego nie zdzialali w walce z polskim
koltunem, to co moge ja biedny zuczek-wyrobnik?

zatem z mojej strony EOT

66. Data: 2011-06-11 13:51:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał w wiadomości grup
g2000yqg.googlegroups.com...

On 11 Cze, 10:43, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "J-23" napisał w wiadomości grup
1g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]
> wynika, że należy pozamykać wszystkich nauczycieli i księży- choć z tego,
> co
> piszesz- skłaniasz się do takiego wniosku. Tak już jest. Kwestia tylko
> tego,
> żeby same środowiska potrafiły się oczyszczać. I mylił byś się twierdząc,
> że
> tylko KRK krył pedofili. Nietrudno Ci będzie wyguglać sprawy nauczycieli-
> gdzie była niemal pewność co do ich działań, a nikt ich nawet nie zawiesił
> zawodzie nauczyciela- mimo sankcji prokuratorskich.

nie odpowiedziales na postawione pytanie: czy nalezy zlikwidowac
lekcje W-F w szkolach panstwowych? a wszelkie uwagi na temat
ewentualnych pedofilow nalez kierowac do odpowiednich instytucji
panstwowych, typu kuratorium, min.oswiaty, oraz do prokuratury. z cala
pewnoscia przestepstwa takie beda scigane z mocy prawa. niczego nie
mam zamiaru googlac bo mnie to nie obchodzi w ogole. wszelkie
porownania miedzy procentowym udzialem ksiezy pedofilow a
nauczycielami pedofilami. i tu i tam sa to smieci i gnoje ostatnie.
wazne jest ze bez W-F dzieci beda watle fizycznie, a bez nauki religii
wolne swiatopogladowo. jsli chodzi o mnie wole tezyzne fizyczna i
nieskazony doktrynami religijnymi swiatopoglad.
I jedno i drugie jest niezbędne
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron