Re: całoroczna ochrona

Data: 2013-02-26 09:20:36
Temat: Re: całoroczna ochrona
Od: "Dirko" <j...@w...pl>

Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:kggj9o$8s7$1@mx1.internetia.pl...

> A jakie znaleźć odmiany np. jabłoni, grusz, czy śliw odporne na szkodniki?
> Jestem ostrożna z chemią, ale całkiem bez niej nie ma plonów.
> .

Hejka. A czy to taka przyjemność jeść pryskane owoce czy warzywa z
własnej działki?
Pozdrawiam niekomfortowo Ja...cki
PS Niestety w ubiegłym roku musielismy opryskać: dwukrotnie przeciwko
mszycom bób, kapustę od gąsiennic oraz cebulę od mączniaka. Niestety na
naszej działeczce pojawiły się bakterie powodujące gnicie cebuli więc chyba
trzeba będzie zrobić przerwę w uprawie.