campral

1. Data: 2006-04-16 05:46:39

Temat: campral
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytalem, pogmeralem, ale chetnie cos uslyszalbym tutaj, o
skutecznosci, skutkach ubocznych, jakos zle znosze fora dyskusyjne i zle
mi sie stamtad sciaga informacje, teoretycznie nalezy odstawic alkohol,
ale wypicie w trakcie nie zabija, tylko jak potem wyglada kontynuacja?
zalecana kuracja to zdaje sie rok, teoretycznie nalezy rownolegle
prowadzic terapie ale niekoniecznie, teoretycznie nie wplywa na
laknienie ale pomaga przy nawrotach, wg ulotki producenta moze powodowac
impotencje ale nie musi :-) i co do nazewnictwa, czy to jest jedyna
nazwa funkcjonujaca w Polsce?
--
careful with that axe Eugene!

2. Data: 2006-04-17 22:30:09

Temat: Re: campral
Od: a...@p...fm (antosh) szukaj wiadomości tego autora

Jak jeszcze były telewizory lampowe, to czasem funcjonowanie udawało się
przywrócić walnięciem piąchą w obudowę, ale czy to była najskuteczniejsza
metoda naprawy?
antosh

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

3. Data: 2006-04-18 08:12:56

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

antosh wrote:

> Jak jeszcze były telewizory lampowe, to czasem funcjonowanie udawało się
> przywrócić walnięciem piąchą w obudowę, ale czy to była najskuteczniejsza
> metoda naprawy?

zebym ja jeszcze mial pewnosc, ze ty na wlasciwa grupe napisales bo
zwiazku z moim pytaniem o campral nie widze PS odpowiadaj po cytowanym
tekstem

--
careful with that axe Eugene!

4. Data: 2006-04-20 20:43:06

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> laknienie ale pomaga przy nawrotach, wg ulotki producenta moze powodowac
> impotencje ale nie musi :-) i co do nazewnictwa, czy to jest jedyna

niestety nie mam doświadczeń z tym środkiem ale
moje zdanie jest takie - tabletka za ciebie nie wytrzeźwieje chociaż jako
wspomagacz w poczatkowej fazie mozę pomóc.
co do campralu to też coś nie coś wyczytałm i żadna rewelacja jeszcze jeden
produkt do napychania kasy firm farmaceutycznych. cena podobno 130 złoty.
to jest troszkę ale jak ma ten campral komuś pomóc to ok każda droga jest
dobra zeby nie pić.
pozdrowionka
sebix

5. Data: 2006-04-21 07:33:34

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sebix2 wrote:

> [...]
> to jest troszkę ale jak ma ten campral komuś pomóc to ok każda droga jest

gdzies mi sie obilo o oczy, ze ma podobne statystyki do Zybanu, czyli
cos kolo 30% osob stosujacych (nie chce mi sie teraz szukac) utrzymuje
abstynencje po roku, jednak Zyban jest rodzajem antydepresanta natomiast
tutaj nie bardzo moge jako laik zaskoczyc jego dzialania, podaje sie go
na wage ciala i jest bezpieczny dla watroby, no i uzaleznienie jest
raczej innego rodzaju, niestety cena podobnie jak Zyban nie zacheca,
jednak przeliczajac wydatki na papierosy a w tym przypadku na alkohol
moze nie byc to takim obciazeniem, niestety nie trafilem na nikogo kto
by sie poddal takiej terapii przez dluzszy okres czasu i podzielil sie
informacjami z pierwszej reki

--
careful with that axe Eugene!

6. Data: 2006-04-24 09:53:39

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzies mi sie obilo o oczy, ze ma podobne statystyki do Zybanu, czyli
> cos kolo 30% osob stosujacych (nie chce mi sie teraz szukac)

co do statystyk to mam nadzieje że ci sie uda znaleść w tych 30%
polecam antikol albo esperal jak lubisz farmakologie taniej i bardziej
powszechne po co eksperymentować z nowymi za parę lat sie okaże że wpływają
szkodliwie na oczy albo włosy. polecam nadal tradycyjne formy wychodzenia z
uzależnienia (detoks, terapia odwykowa, ruchy trzeźwościowe, mitingi AA i
grupy wsparcia itp).
pozdrowionka
sebix

"wiele jest lekarst na ból i smutek braliśmy wszystkie bralibyśmy i witamine
C gdyby była zabroniona" - cytat z transpotinng :) (ma głebie)

7. Data: 2006-04-25 05:38:02

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sebix2 wrote:

> [...]
> powszechne po co eksperymentować z nowymi za parę lat sie okaże że wpływają

wszytsko jest dla ludzi, jednakze to co wymieniles ogolnie rzecz biorac
sie nie sprawdza

> polecam nadal tradycyjne formy wychodzenia z
> uzależnienia (detoks, terapia odwykowa, ruchy trzeźwościowe, mitingi AA i
> grupy wsparcia itp).

ktos tu kiedys nawiazal do jakies metody w Polsce uznanej za herezje :)
mnie ciekawi jaka rola terapii indywidualnej, nie moge sie pozbyc
wrazenia, ze to jest pic na wode, ale moze zle szukam

--
careful with that axe Eugene!

8. Data: 2006-04-25 09:26:38

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> ktos tu kiedys nawiazal do jakies metody w Polsce uznanej za herezje :)
> mnie ciekawi jaka rola terapii indywidualnej, nie moge sie pozbyc
> wrazenia, ze to jest pic na wode, ale moze zle szukam

a tak mnie jeszcze zastanawia jedna sprawa, jakos tez nie widze
wspoldzialania z regeneracja organizmu, czy to alkohol czy narkotyki jak
sadze wplukuja z organizmu mineraly i witaminy, ktore powinno sie
uzpelniac, a taki potas ma dosyc bezposredni wplyw na nasz mozg i jego
brak na pewno jest odczuwalny

--
careful with that axe Eugene!

9. Data: 2006-04-26 18:13:52

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak naprawdę czego szukasz? - złotego środka na niepicie.
alkoholizm jest to choroba ciała, umysłu i ducha.
najłatwiej jest z ciałem tu może farmakologia pomóc a reszta to sprawa
psychologiczna i tylko moga pomóc jedynie psycholog, psychoterapeuta i
ksiądz :)

pozdrowionka
sebix

10. Data: 2006-04-27 07:29:46

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sebix2 wrote:

> a tak naprawdę czego szukasz? - złotego środka na niepicie.
> alkoholizm jest to choroba ciała, umysłu i ducha.

moze rutyna i podejscie lekarzy mnie irytuje a moze idealizm sie odzywa

> najłatwiej jest z ciałem tu może farmakologia pomóc a reszta to sprawa
> psychologiczna i tylko moga pomóc jedynie psycholog, psychoterapeuta i
> ksiądz :)

no nie wiem, leczyc dzume tyfusem? :)

--
careful with that axe Eugene!

pomoc
jak przestac palic ?
Gdzie po pomoc dla uzależnionego od narkotyków?
Lufka
Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm