Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm

1. Data: 2006-03-27 02:53:43

Temat: Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowna grupe

Problem jest natury niestety osobistej (a kiedy nie jest).

Bliska mi osoba cierpi niestety na pracocholizm (to moznaby jeszcze
przebolec) a od jakiegos czasu podejrzewam rowniez uzaleznienie od
kofeiny (czystej co najgorsza, o tym pozniej). Oczywiscie jest to
"diagnoza" tylko i wylacznie moja, wiec moze byc bledna, ale czasami
starczy po prostu nieco szerzej otworzyc oczy :(

Osoba powyzej 50 roku zycia, pracujaca b. duzo, podtrzymuje sie na
czystej kofeinie (sprowadzanej z Niemiec). Co mozna zrobic? Czy
istnieja jakies mozliwosci potwierdzenia uzaleznienia, terapii? Czy
znacie moze jakies kliniki o porzadnym poziomie, lekarzy (Warszawa)
ktorzy mogliby sie taka osoba zajac?

Pozdrawiam serdecznie

Marek