ośrodki dla alkoholikow - dolny slask

1. Data: 2006-03-20 20:24:42

Temat: ośrodki dla alkoholikow - dolny slask
Od: Blakberry <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chce zawiezc ojca alkoholika do osrodka odwykowego i tu moje pytanie,
jak w temacie. Mieszkam w Olesnicy (niedaleko Wroclawia) czy znacie moze
w okolicy dobre osrodki?? Prosze o pomoc.

pozdrawiam
Blakberry

2. Data: 2006-03-22 21:34:53

Temat: Re: ośrodki dla alkoholikow - dolny slask
Od: "Zbigniew K." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blakberry" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jak w temacie. Mieszkam w Olesnicy (niedaleko Wroclawia) czy znacie moze
> w okolicy dobre osrodki?? Prosze o pomoc.

Masz blisko do Woskowic -super warunki oraz super kadra.

pozdr.Zbyszek

3. Data: 2006-04-19 12:05:14

Od: "HaJotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też jestem zainteresowany dobrym ośrodkiem odwykowym dla
alkocholików. Może być prywatny i niekoniecznie blisko Wrocławia -
dojadę nie ma problemu.

--
HaJotek
h...@p...onet.pl

4. Data: 2006-04-20 00:11:06

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jestem zainteresowany dobrym ośrodkiem odwykowym dla
> alkocholików. Może być prywatny i niekoniecznie blisko Wrocławia -
> dojadę nie ma problemu.

nie ma zlych i nie ma dobrych osrodkow... skutecznosc zalezy najwiecej
od samego pacjeta... jego pokory i motywacji
moje prywatne zdanie na temat platnych jest takie; ze trzezwosci... tak
jak zycia nie da sie kupic...jak ktos chce placic za to co moze dostac
za darmo... jego sprawa... ;)
gdy mnie przycisnelo.. to zawloklem sie do najblizszego osrodka jaki
byl... i zadzielalo... ;)

5. Data: 2006-04-20 20:06:50

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaJotek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też jestem zainteresowany dobrym ośrodkiem odwykowym dla alkocholików.
> Może być prywatny i niekoniecznie blisko Wrocławia - dojadę nie ma
> [...]

http://www.informator.niepije.pl/catalog.php?id=333 - tutaj masz namiar i
powinneś dostać namiary na inne formy pomocy

6. Data: 2006-04-22 21:14:27

Od: a...@p...fm (antosh) szukaj wiadomości tego autora

Ze spokojnym sumieniem mogę plecić ten:
http://otuiw.ictntravel.home.pl/