szukam pomocy

1. Data: 2006-03-26 11:49:30

Temat: szukam pomocy
Od: "gg" <a...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

Szukam pomocy osoby kompetentnej w sprawie uzaleznien od narkotykow badz osoby
ktora walczy lub dala sobie z tym rade i potrafi obiektywnie o tym
porozmawiac. Szukam takiej pomocy poniewaz podejrzewam ze moj chlopak ma z tym
do czynienia nadal. Pisze "nadal" poniewaz niby od roku twierdzi iz nie bierze
nic. Twierdzi iz moment kiedy mi sie oswiadczyl byl przelomowym w jego zyciu i
powiedzial sobie dosc. Ja jednak mu przestaje wierzyc.. ale rownoczesnie chce
pomoc. Wierze swojej intuicji ale i obserwuje dziwne rzeczy w jego zachowanieu
i uwazam ze normalny zdorwy czlowiek tak sie nie zachowuje. Kocham go bardzo
dlatego tez nie jest mi to obojetne. Pomozcie.. piszcie na ten mail..
g...@t...pl

2. Data: 2006-03-26 21:42:27

Temat: Re: szukam pomocy
Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gg" <a...@f...de> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo
> dlatego tez nie jest mi to obojetne. Pomozcie.. piszcie na ten mail..

szukasz fachowj pomocy niewiem z jakiego rejonu polski pochodzisz wiec sobie
znajdz - polecam. http://www.monar.org/mapa/poland/poland.htm
terapia od narkotykow jest długa 18 miesieczy wieć musisz mieć cierpliowść.
życze ci wytrwałości i szcześcia dla twojego chłopaka (jeśli jest faktycznie
uzleżniony od narkotyków)

3. Data: 2006-05-06 19:39:36

Od: "Marek P." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może tak być, że bierze w ukryciu, bo jesli jest uzalezniony to zadne onie
pomoga. Dość rzadko się zdarza samoistne wyleczenie i trzeźwość.
Dnia 26-03-2006 o 23:42:27 sebix2 <s...@o...pl> napisał:

> U?ytkownik "gg" <a...@f...de> napisa? w wiadomo?ci

> szukasz fachowj pomocy niewiem z jakiego rejonu polski pochodzisz wiec
> sobie
> znajdz - polecam. http://www.monar.org/mapa/poland/poland.htm
> terapia od narkotykow jest d?uga 18 miesieczy wieae musisz mieae
> cierpliow?ae.
> ?ycze ci wytrwa?o?ci i szcze?cia dla twojego ch?opaka (je?li jest
> faktycznie
> uzle?niony od narkotyków)

ośrodki dla alkoholikow - dolny slask
slyszal ktos o tej ksiazce?