Lufka

1. Data: 2006-03-27 09:05:38

Temat: Lufka
Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Zona przypadkowo znalazla w kieszeni spodni naszego syna (skonczone 15 lat)
lufke od papierosow. Cala pozolkla. Mi sie wydaje, ze smierdzi tytoniem. Ale
nigdy nie mialem do czynienia na przyklad z marihuana, wiec chcialem
spytac - czy po zapachu takiej lufki da sie odroznic, czy byla w niej palona
marihuana, czy tyton?

2. Data: 2006-03-27 15:40:21

Temat: Re: Lufka
Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajgor napisał(a):
> [...]
> nigdy nie mialem do czynienia na przyklad z marihuana, wiec chcialem
> spytac - czy po zapachu takiej lufki da sie odroznic, czy byla w niej palona

.... a kto tera pali w loofce tytoń... ;(

3. Data: 2006-03-27 18:18:38

Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> chcialem spytac - czy po zapachu takiej lufki da sie odroznic, czy byla w

Nie masz sie nad czym zastanawiac... Odpowiedz jest oczywista, niestety
marihuana... Tyton, jesli byl ... to nie sam...

Pozdrawiam
Nothingman

4. Data: 2006-03-27 18:25:47

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcialem spytac - czy po zapachu takiej lufki da sie odroznic, czy byla w

lufka po tytoniu będzie pachnieć ohydniej. Po prostu jak popielniczka, jak
palce palacza - taki tytoniowy smród. Lufka po marichuanie też nie wydziela
woni bławatków, ale pachnie słodziej - mniej ostro. I zazwyczaj jest
konkretnie
osmolona - taki czarny nagar w środku, który przy paleniu papierosów przez
lufkę raczej nie powstanie. Generalnie porozmawiajcie z synem. Jak
przyjaciele,
a nie przerażeni ludzie - marihuanę - niestety - pali pewnie z połowa ludzi
w wieku drugiej połowy "nastu" lat - tak już niestety jest. Jak przyzna się
wam do palenia ziółka nie wpadajcie w panikę - to nie jest tak, że w związku
z tym wasz chłopak wstąpił automatycznie na równię pochyłą narkomanii.
Wytłumaczcie mu, że to przede wszystkim strasznie otumania i odbiera chęć
do jakiś konstruktywnych działań. I jak zapewne wiecie więcej osiągniecie
normalnie z nim rozmawiając niż krzykami. Prawda taka, że zioło z moich
znajomych (mam teraz 30 lat) palił KAŻDY - właśnie w wieku 16-dwadzieścia
kilka lat - teraz nie pali już prawie nikt - z tego się wyrasta lub
stwierdza
się, że to odurzenie po prostu jest na dłuższą metę męczące. Gorzej, gdy
znajdziecie u niego coś innego. Zioło jest wszechobecne niestety we
współczesnej
kulturze kreowanej dla młodych ludzi i tego się raczej nie uniknie.
A poza tym - popatrzcie na dziecko - jeśli chłopak jest niekiedy w widoczny
sposób oderwany od rzeczywistości, gada nie związane z tematem rzeczy,
jest wesołkowaty albo właśnie dość zamknięty w sobie, ma przekrwione oczy,
znaczy że zaczął palić.
I tu mała uwaga - tego typu lufka może również służyć do palenia heroiny
(tzw. brauna, gonienia kropli). To jest dopiero syf. I o tym powinniście
z chłopakiem pogadać
Mam nadzieję, że pomogłem nie mądrząc się zbytnio :)

5. Data: 2006-03-28 10:42:08

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lechox" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> .... a kto tera pali w loofce tytoń... ;(

Sprawa sie wyjasnila. Niestety bardzo negatywnie :(

6. Data: 2006-03-28 21:17:40

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawa sie wyjasnila. Niestety bardzo negatywnie :(

przykro mi... jesli tylko potrzebujesz pomocy... to tu jest dobre miejsce...

nie wiem czy potrzebjesz wspoolczucia... ale przyda ci sie troszke
nadziei... jesli nad tym popracujecie rzetelnie i wspoolnie jest szansa,
ze dzisiejszy stan bedzie kiedys tylko niemilym wspomnieniem...

7. Data: 2006-03-29 10:26:36

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lechox" napisał w wiadomości news:

> [...]
> nadziei... jesli nad tym popracujecie rzetelnie i wspoolnie jest szansa,
> ze dzisiejszy stan bedzie kiedys tylko niemilym wspomnieniem...

Sam mam taka nadzieje, chociaz na razie jestem kompletnie zalamany. W zyciu
bym nie pomyslal, ze dorosly facet moze sie tak rozkleic :( Na dzis mamy
umowiona z synem wizyte w Monarze. Nie ma co czekac az problem sie sam
rozwiaze. Zobaczymy co dalej. Z mojej strony na pewno bedzie rzetelnie. Boje
sie tylko, ze ze strony syna to bedzie tylko czekanie, az rodzice przestana
pilnowac, zeby mozna bylo "zajarac" :(

8. Data: 2006-03-29 13:20:05

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-03-2006 o 17:40:21 lechox <l...@p...onet.pl> napisał:

> .... a kto tera pali w loofce tytoń... ;(

Ktoś, kto ma np. 15 lat i nie chcę, by śmierdziały mu ręce :)

- Monika

9. Data: 2006-03-29 19:19:26

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie tylko, ze ze strony syna to bedzie tylko czekanie, az rodzice przestana

jesli ci moge cos zasugerowac to zasiegnij porady rownierz sam, bez
syna... u psychologa o osrodku leczenia i terapi uzaleznien...
powinienes sie tam dowiedziac o zasadach postepowania rodzica w takich
przypadkach... ja nie chce ci rzoocac hasel o twardej milosci i takich
tam... powinienes sie o tym dowiedzic osobiscie a najlepiej z kilku
zroodel... i wypracowac cos wlasnego co bedzie dostosowane do twojej
konkretnej sytuacji..
chce ci zasugerowc tysz uczestnictwo w otwartym mitingu aa lub na tam
tysz mozna dostac wiedze...
przed toba jest kawal troodnej pracy... ale ma to sens, i jest nadzieja

10. Data: 2006-03-29 19:22:33

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tiaaa ....baaardzo śmieszne...

Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm