Lufka

151. Data: 2006-06-07 19:56:27

Temat: Re: Lufka
Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Jun 2006 16:21:39 +0200, Ajgor wrote:

> A wlasciwie dlaczego (i jak czesto) bierzesz te prochy? A przede wszystkim
> - po co?

to grupa moderowana i chyba nie mogę ci udzielić odpowiedzi ;)

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

152. Data: 2006-06-08 14:00:39

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <i...@m...com> napisał w wiadomości

> widzisz, prawo i zasady moralne niekoniecznie muszą się pokrywać.

To jest oczywiste. QRozumiem, ze cpanie uwazasz za cos normalnego. Nabijanie
kabzy dilerom, zeby mogli wiecej
prochow sprowadzac i dawac dzieciom tez jest moralne twoim zdaniem?

> jakoś nie mam ochoty nikogo zabijać,

Ufff... Sasiedzi moga spac spokojnie. Przynajkmniej do czasu, poki nie
najdzie cie ochota zeby kogos zabic.

> zastanawia mnie, dlaczego taki właśnie pomysł przyszedł ci do głowy...
> czy dobrze wnioskuję z twoich postów, że gdyby zalegalizować
> morderstwa, to skorzystałbyś i ostatecznie rozwiązał kwestię
> ćpuńską?

Na pewno spadla by glowa tego, ktory dal maryche mojemu synowi. Reszta mnie
nie nteresuje.

> daj linka. też jestem ciekaw reakcji.

Nie dalem na grupe prawna :) Za leniwy jestem (powaznie:)

153. Data: 2006-06-08 16:08:44

Od: ".Twigg" <g...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jun 2006 16:12:00 +0200, Ajgor napisał(a):

> Użytkownik ".Twigg" <g...@I...com> napisał w wiadomości

> Ja bronie????? GDZIE?????????????? W zyciu nie bronilem oalkoholu. Jesli cie
> to interesuje to mialem ojca alkoholika. Myslisz, ze bronil bym alkoholu??
> Tym bardziej, ze sam nie pije??? To emes sie uparl, ze jak alkohol jest
> legalny, to marycha tez.

Bronisz dajac argumenty ze z pewnego punktu widzenia wodka jest lepsza od
trawy(czyli pijak > cpun). I podajesz TYLKO argumenty ktore sa na korzysc
alkoholu. Wniosek z tego taki ze masz klapki na oczach i jestes bardziej
przekonany do tego co "spoleczenstwo". Uwazasz jak uwazasz i nic tego nie
zmieni.

Duzo latwiej stracic zdrowie od skokow na bungee niz od marichuany... no
ale prawo na pewno jest sluszne w kazdym przypadku, prawda?

> A jesli nie podejmie takiej decyzji to co? Powiedziec sobie "No coz. Jak
> chce to niech pali ta maryche"?

A jak mu zakazesz to przestanie palic? Pamietasz jak Ty miales 15 lat? Tak
jak ktos wspomnial sa sposoby na ominiecie wszystkich twoich sposobow
kontroli.
A w ten sposob zyskasz jego zaufanie i przynajmniej bedziesz wiedzial co
tak naprawde robi w wolnym czasie.
Ty wyrazasz swoje zdanie, np: trawa jest nielegalna i nie chcesz miec
klopotow z policja (niezaleznie jak male jest tego prawdopodobienstwo). I
ja bym ten argument uszanowal (i uszanowalem w swoim czasie).
Powyzsze opisuje na podstawie swoich doswiadczen. Kazde z rodzicow
zareagowalo odmiennie i wiem jakie byly tego konsekwencje w obu
przypadkach.

Podsumowujac namawiam Cie tylko do szczerej i powaznej rozmowy, ale
najpierw poczytania co nieco o problemie z ktorym masz do czynienia. I
odradzam bezmyslne zakazy typu: nie mozesz palic bo trawa jest zla.
Nastolatek widzi wszystko po swojemu. Mozesz jedynie na to lekko wplynac
pokazujac mu swoj punkt widzenia. Nakazanie mu myslenia w "jedyny sluszny
sposob" (twoj) doprowadzi tylko do buntu. Niekoniecznie teraz, moze w
przyszlosci. Chlopak dojdzie do wniosku ze Ty go wcale nie rozumiesz.
--
.Twigg
(D1) ignore me

Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm