Gdzie po pomoc dla uzależnionego od narkotyków?

1. Data: 2006-04-02 22:03:35

Temat: Gdzie po pomoc dla uzależnionego od narkotyków?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób pomóc rodzinie, która domyśla się, że ich dziecko
bierze narkotyki?
Mieszkają na wsi, pracują od świtu do zmroku. Kłopoty zaczęły się
dosyć nagle, jakoś tak dwa lata temu.
Znalazłem wiele numerów telefonów i adresów ośrodków w internecie,
które zajmują się właśnie takimi sprawami ale z punktu widzenia tej
rodziny to jest ostateczność.
Czy istnieje jakiś ośrodek, przychodnia czy szpital (w Warszawie
lub w okolicach Warszawy) gdzie można by wykonać badania
wykluczające choroby typu stwardnienie rozsiane, nadczynność lub
niedoczynność tarczycy, cukrzycę, problemy z mózgiem oraz przy
okazji wykluczyć (lub potwierdzić :-( ) najpopularniejsze narkotyki?
Dodatkowo badanie musiałoby się odbyć w jeden dzień lub podczas
hospitalizacji... Tak aby pacjent nie mógł zrezygnować z
kontynuacji badań.

Socjomat - automat do gry (hazardowej) w państwo.

2. Data: 2006-05-06 19:41:02

Od: "Marek P." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te testy n a narkotyki można zrobić w domu kupując je wcześniej w aptece

Lufka
Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm
szukam pomocy
ośrodki dla alkoholikow - dolny slask