Lufka

91. Data: 2006-05-28 17:27:20

Temat: Re: Lufka
Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 May 2006 01:50:25 +0200, Ajgor wrote:

> Czyli nie jestes dla mnie partnerem do rozmowy. Bo ja bym wprowadzil takie
> prawo, jakie jest gdzies na wyspach pacyfiku.

na szczęście nie wprowadzisz nigdzie poza własnym domem.
na razie eksperymentujesz na własnym dziecku. ja się boję o efekty, a
ty chyba nie.

> Niestety nie pamietam dokladnie gdzie. Ale mniej wiecej wyglada tak:
> Za posiadanie do 2 gram - 15 lat wiezienia. Powyzej - 25 lat. Za handel -
> dozywocie. Gliniarz za wspoludzial tez dozywocie.

> I z dnia na dzien znikaja narkotyki z kraju.

ośmieszasz się swoją ignorancją i naiwnością.
w żadnym kraju na ziemi nie wyeliminowano narkotyków i nie zmuszono
ludzi by zaprzestali ich używania, nieważne jak drakońskie kary grożą
za ich używanie.

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

92. Data: 2006-05-28 17:34:46

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 May 2006 01:07:32 +0200, lechox wrote:

> współczuje ci.... a zwlaszcza twoim blizkim...

moi bliscy mnie nie terroryzują.

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

93. Data: 2006-05-28 17:36:48

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 May 2006 01:38:26 +0200, Ajgor wrote:

> To znaczy ze to za duzo, czy za malo?

to znaczy że nie rozumiesz czy że to miał być dowcip?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

94. Data: 2006-05-29 13:33:41

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emes napisał(a):

> moi bliscy mnie nie terroryzują.

wystarczy ze ty to robisz z nimi.

95. Data: 2006-05-29 13:40:41

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emes napisał(a):

> i jakoś nie trafiłem, bo nikt mnie nie złapał.

> a co ty o mnie wiesz, poza tym co napisałem w paru krótkich słowach?

napisales krutko ale wiele o sobie powiedziales...

96. Data: 2006-05-29 13:46:26

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rok w zawieszeniu na dwa lata za posiadanie 0,3g marihuany to nie konkret?

w zawieszeniu...

jak sie nie nauczy szacunku to przynajmniej respektu

97. Data: 2006-05-29 21:07:59

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2006 15:40:41 +0200, lechox wrote:

> napisales krutko ale wiele o sobie powiedziales...

no i co takiego napisałem?
czy fakt, że palę zioło i czasem używam też innych środków
dyskwalifikuje mnie jako człowieka?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

98. Data: 2006-05-29 21:11:01

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2006 15:33:41 +0200, lechox wrote:

> wystarczy ze ty to robisz z nimi.

a skąd ty możesz wiedzieć, co ja robię z moimi bliskimi?

naprawdę powinienneś przyjąć do wiadomości to, że skoro ty wpadłeś
w bagno i spartoliłeś kawał życia i stosunki z innymi ludźmi, wcale
nie oznacza że każdy w to wpadnie.

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

99. Data: 2006-05-29 21:15:37

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2006 15:46:26 +0200, lechox wrote:

> w zawieszeniu...
>
> jak sie nie nauczy szacunku to przynajmniej respektu

respektu? żartujesz sobie chyba.

spotkałem się w życiu z parunastoma przypadkami osób skazanych na
zawiasy za zioło. powiem ci, że nikt, ANI JEDNA OSOBA nie przestała
palić. jedyny efekt to taki, że lepiej się kryją, nie noszą zioła po
mieście.

ich komentarzy na temat naszego wymiaru sprawiedliwości nie będę ci
cytował. na pewno nie brzmiała w nich nuta szacunku czy respektu.

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

100. Data: 2006-05-30 06:37:20

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" napisał w wiadomości

> moi bliscy mnie nie terroryzują.

To znaczy, ze jestes im obojetny i ze im tobie nie zalezy. Teraz ja ci
wspolczuje. Chociaz nie. Nie wspolczuje ci.
W koncu cpun nie zasluguje na wspolczucie.

Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm
szukam pomocy
ośrodki dla alkoholikow - dolny slask
slyszal ktos o tej ksiazce?