carpacci

1. Data: 2002-04-22 14:22:37

Temat: carpacci
Od: Artur Chrostowski <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

witam

carpacci - cienkie plasty surowego miesa wolowego
jak to przyzadzic - nie moge nalezc przepisu ...

ZOR
ZaufanyOrganizatorRozkoszy

1. Data: 2002-04-22 14:39:15

Temat: Re: carpacci
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> carpacci - cienkie plasty surowego miesa wolowego
> jak to przyzadzic - nie moge nalezc przepisu ...

dodaj o na końcu, to znajdziesz

carpaccio

no to te cienkie plastry mięsa wołowego, na to aceto balsamico, sól i
biały pieprz.

Waldek

1. Data: 2002-04-22 14:44:41

Od: "Jacek Dyduch" <j...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to te cienkie plastry mięsa wołowego, na to aceto balsamico, sól i
> biały pieprz.

cienkość najlepiej uzyskać mrożąc mięso i krojąc je wtedy jak tylko cienko
się da na maszynce elektrycznej.

1. Data: 2002-04-22 15:32:16

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> no to te cienkie plastry mięsa wołowego, na to aceto balsamico, sól i
> biały pieprz.
No i koniecznie talerz wylozyc salata :-)

Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2002-04-22 15:45:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No i koniecznie talerz wylozyc salata :-)

a oliwa sie tam nie szwe(n)da jakby w sladowych ilosciach?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-23 06:43:05

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a oliwa sie tam nie szwe(n)da jakby w sladowych ilosciach?

to dla żarłoków ;-)

Ale masz rację

Waldek

1. Data: 2002-05-04 02:23:49

Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

>cienkość najlepiej uzyskać mrożąc mięso i krojąc je wtedy jak tylko cienko
>się da na maszynce elektrycznej.

wariacja na ten temat: Swiezy tunczyk i sok cytrynowy.

Galaretka
Pesto :)
chleb (Joli L-L)
grillowane babany