cellulit raz jeszce

1. Data: 2004-06-12 17:02:31

Temat: cellulit raz jeszce
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy cellulit może się rozszerzać na dalszą część nóg itd.? Oczywiście, nie
piszę tutaj o przypadku znacznego przybierania na wadze. Prowadzę raczej
zdrowy tryb życia, jestem szczupła, wcieram w siebie antycellulitowe mazidła
i zauważyłam, że cellulit pojawił się na udach. :-( Wcześniej był tylko na
pośladkach i to też widoczny tylko przy napinaniu mięśni...

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-12 19:22:45

Temat: Re: cellulit raz jeszce
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i zauważyłam, że cellulit pojawił się na udach. :-( Wcześniej był tylko na
> pośladkach i to też widoczny tylko przy napinaniu mięśni...

Bad news - ja też jestem szczupła i mam cellulit na pośladkach, udach i
przedramionach...
Podobno to kwestia % zawartości tłuszczu w masie ciała - jeśli jest powyżej
18% - cellulit pojawi się i tyle...
LH

1. Data: 2004-06-12 19:54:59

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:

> [...]
> przedramionach...
> Podobno to kwestia % zawartości tłuszczu w masie ciała - jeśli jest powyżej

Plus malo aktywny tryb zycia / pracy, plus tabletki antykoncepcyjne..

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-12 20:19:53

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:

> Plus malo aktywny tryb zycia / pracy, plus tabletki antykoncepcyjne..

...i chyba jeszcze cos, prawo przyrody pt. "ten typ tak ma". Ja nawet
bedac ponad 20 kg grubsza niz teraz mialam cellu bardzo niewiele,
_znacznie_ mniej niz wiele calkiem szczuplych kolezanek (za to pierwsze
rozstepy pojawily mi sie przed dwudziestka). Kazdy ma gryzia etc.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-06-12 20:20:44

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Plus malo aktywny tryb zycia / pracy, plus tabletki antykoncepcyjne..
>
> T.

Tabletki biorę od kilku lat, ale prowadzę raczej aktywny tryb życia.
Oczywiście, na tyle na ile to możliwe...
Czy to znaczy, że ten cellulit będzie się u mnie powiększał? Nie ma sposobu,
żeby to zastopować? :-(

Ligeia

1. Data: 2004-06-12 20:23:32

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia:

> [...]
> Oczywiście, na tyle na ile to możliwe...
> Czy to znaczy, że ten cellulit będzie się u mnie powiększał? Nie ma sposobu,

Wlasciwa dieta (malo cukru, bialej maki i fastfoodow), ruch, masaze.
Balsamy antycellu tez nie zaszkodza, choc zdaje sie nie stwierdzono
jednoznacznie, czy moga cos pomoc.

BA

1. Data: 2004-06-12 20:24:50

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
> Oczywiście, na tyle na ile to możliwe...
> Czy to znaczy, że ten cellulit będzie się u mnie powiększał? Nie ma sposobu,

Dieta + sport + masaze pewnie, w kosmetyki jakos srednio wierze, acz
Norel cos w sobie ma, wlasnie wrocilam do niego z podkulonym ogonkiem po
wymeczeniu beznadziejnego Liposyne ;-)

T.

1. Data: 2004-06-13 16:04:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:
> Ligeia:

> Wlasciwa dieta (malo cukru, bialej maki i fastfoodow),

Cukry mam bardzo ograniczone, bo nie jestem typem, który dostaje fioła na
widok czekoladki. ;-) Nie jem mięsa, z wyjątkiem ryb, a w fastfoodzie to
byłam z 15 czy nawet więcej lat temu. Wydaje mi się, że w moim przypadku to
nie zła dieta jest przyczyną. Może się starzeję, nie wiem...:-( Na pewno
zauważyłam pogorszenie po pigułkach, przy jednoczesnej poprawie stanu cery.

> ruch, masaze.
> Balsamy antycellu tez nie zaszkodza, choc zdaje sie nie stwierdzono
> jednoznacznie, czy moga cos pomoc.
>
> BA

Podobno trochę działają. Myślę, że to tak samo jak z kremem
przeciwzmarszczkowym. Zmarszczek nie zlikwiduje, ale może je zmniejszyć i
poprawić wygląd skóry.

Ligeia

1. Data: 2004-06-13 21:23:58

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

do wmasowania balsamow bardzo polecam taki specjalny przyrzad "jez" do
kupienia w dorgeriach za ok 12 zl.(np rossman). Pomaga w walce z cellulitem,
do tego zimne i cieple prysznice(zakonczyc zimnym) na ujedrnienie soory
nozek :)

1. Data: 2004-06-14 07:01:26

Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Dieta + sport + masaze pewnie, w kosmetyki jakos srednio wierze, acz
> Norel cos w sobie ma, wlasnie wrocilam do niego z podkulonym ogonkiem po
> wymeczeniu beznadziejnego Liposyne ;-)

przez zime wyhodowalam niezly cellulit, jak to zobaczylam to sie
zalamalam! myslalam, ze nic sie z tym nie da zrobic, ale kilkaset kim na
rowerze + kilka masazy w gabinecie + wlasnoreczne masaze (taki walek na
raczce kupiony w rossmanie) + oczywiscie kremy Norel, a ostanio Eveline
Slim Exprex - dodatek z jakiejs gazety- naprawde niezly! i przyznam, ze
tylek i uda wygladaja o niebo lepiej :)

pozdrawiam i zycze owocnej walki z cellulitem
Wiol

kondycja brwi
dermedic?
depilacja laserowa w Łodzi