Re: cellulit raz jeszce

From: "Ligeia" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: cellulit raz jeszce
Date: Sun, 13 Jun 2004 18:04:45 +0200

Barbara Anna wrote:
> Ligeia:

> Wlasciwa dieta (malo cukru, bialej maki i fastfoodow),

Cukry mam bardzo ograniczone, bo nie jestem typem, który dostaje fioła na
widok czekoladki. ;-) Nie jem mięsa, z wyjątkiem ryb, a w fastfoodzie to
byłam z 15 czy nawet więcej lat temu. Wydaje mi się, że w moim przypadku to
nie zła dieta jest przyczyną. Może się starzeję, nie wiem...:-( Na pewno
zauważyłam pogorszenie po pigułkach, przy jednoczesnej poprawie stanu cery.

> ruch, masaze.
> Balsamy antycellu tez nie zaszkodza, choc zdaje sie nie stwierdzono
> jednoznacznie, czy moga cos pomoc.
>
> BA

Podobno trochę działają. Myślę, że to tak samo jak z kremem
przeciwzmarszczkowym. Zmarszczek nie zlikwiduje, ale może je zmniejszyć i
poprawić wygląd skóry.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw