Re: cellulitis

From: "Aninha" <A...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: cellulitis
Date: Mon, 16 Jun 2003 09:59:14 +0200

> Witam grupowiczów!
> Jestem tu po raz pierwszy i bardzo zależałoby mi na uzyskaniu informacji
> dotyczącej cellulitisu, a mianowicie jak z tym świństwem walczyć. Z tego
> co słyszałam nie jest to łatwa sprawa. Zastanawiam się dlaczego pojawił
> się u mnie - uprawiam sport, dużo sie ruszam, nie jadam zbyt tłusto,
> jestem szczupła.... więc dlaczego???
> Może znacie jakieś skuteczne kosmatyki albo ćwiczenia?
> Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie rady:)

witam!
niestety zdarza sie to nawet szczuplym kobietom
to moze byc uwarunkowane genetycznie, albo plciowo :)
kobitki maja wiecej tluszczyku w oklicach pasa
tez jestem szczupla i mam "pomaranczowa" skorke
polecilabym ci zel Yves Rocher Lift Dynamic (termomodelujacy) wygladza on
skore juz po kilku dniach stosowania
ja jestem z niego zadowolona
wiadomo nie usunie on celulitu w 100% ale jest bardzo pomocny
niestety ma jeden mankament: nie mozna go stosowac na pekajace naczynka :(
no i cena ...ok 60 zlotych

pozdrawiam
Aninha