cellulitis i dieta

1. Data: 2003-08-19 12:06:07

Temat: cellulitis i dieta
Od: "Pogoda" <o...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani może ktos z was doradzi mi jaką dietę mam stosowac gdy moje
niektóre części ciała są obrośnięte nadmiarem tkanki tłuszczowej w
postaci "skórki pomarańczowej"

olga
o...@w...pl

2. Data: 2003-08-19 12:52:52

Temat: Re: cellulitis i dieta
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bht3rh$t11$3@SunSITE.icm.edu.pl,
Pogoda <o...@m...gov.pl> typed:
> kochani może ktos z was doradzi mi jaką dietę mam stosowac gdy moje
> niektóre części ciała są obrośnięte nadmiarem tkanki tłuszczowej w
> postaci "skórki pomarańczowej"

Niskoweglowodanowa, np. diete Atkinsa (http://atkins.com) Dobrze robi na
skore w ogole, chwalona na alt.skincare.acne, jak do tego dodasz troche
przysiadow, dobry krem i masaze, to Twoj cellulit (nie cellulitis,
cellulitis to stan zapalny, "skorka pomaranczowa" to cellulit) juz jest
przeszloscia ;]

Pozdrawiam,
Karola

3. Data: 2003-08-19 17:22:30

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> przeszloscia ;]

> Karola
> A co myślisz o diecie Montignac?? Słyszałam że tez jest dobra na
cellulit??

4. Data: 2003-08-19 18:37:47

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhtmer$mop$1@nemesis.news.tpi.pl,
a_gg_a <s...@i...pl> typed:

> A co myślisz o diecie Montignac?? Słyszałam że tez jest dobra na
> cellulit??

Bardzo dobra, ale dluzej sie czeka na efekty. Atkins dzieki wprowadzajacemu
etapowi (ketoza) pozwala na bardzo szybkie zrzucenie tluszczyku w krotkim
czasie - a to bardzo motywuje. MM to dobra dieta na stale, na szybkie
odchudzenie polecam Atkinsa =]

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2003-08-20 13:18:08

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> etapowi (ketoza) pozwala na bardzo szybkie zrzucenie tluszczyku w krotkim
> czasie - a to bardzo motywuje. MM to dobra dieta na stale, na szybkie

Problem w tym że ja nie chce się odchudzić (mam 170cm i waże 50 kg) chcę sie
pozbyć cellulitu. Czy dieta Atkins mi w tym pomoże??dzieki za odp

6. Data: 2003-08-20 13:23:42

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Problem w tym że ja nie chce się odchudzić (mam 170cm i waże 50 kg) chcę sie
>pozbyć cellulitu.

Po prostu: odstaw cukier, slodycze, wszystko z bialej maki (chleb, makaron...
jesli lubisz pieczywo i makarony - zastap je pelnoziarnistymi), bialy
(oczyszczony) ryz (mozesz jesc ten brazowy, dziki lub basmati), wszelka zywnosc
wysokoprzetworzona (np. zupy w proszku), fast food, alkohol (z wyjatkiem
czerwonego wina wytrawnego), kofeine (kawa, herbata, cola) - bo kilku
tygodniach zobaczysz efekty.
Atkins minimalizuje weglowodany jeszcze bardziej.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2003-08-20 16:07:09

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Problem w tym że ja nie chce się odchudzić (mam 170cm i waże 50 kg) chcę
sie
> pozbyć cellulitu. Czy dieta Atkins mi w tym pomoże??

Trudno powiedzec.Zastosuj zasady MM plus cwiczenia ,plus masaze-niestety
drogie ale bardzo skuteczne np Endermologie.Hafsa

8. Data: 2003-08-21 12:09:39

Od: "Pogoda" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dięki
ale powiem wam że mam problem ze zrozumieniem niestety MM albo jestem na
ta wiedze odporna albo nie wiem jak to ugryść
najchetniej bym chciała miec ułożona diete prostą tak jak 13 dniowa (
która moim zdaniem jest prosta i nie wymagająca wiele czasu )

nie wiem jak sie odżywiać a staję się powoli kólką:)

9. Data: 2003-08-21 12:14:40

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najchetniej bym chciała miec ułożona diete prostą tak jak 13 dniowa (
> która moim zdaniem jest prosta i nie wymagająca wiele czasu )

sniadanie: platki owsiane z mlekiem 0% plus owoce suszone, np morele, sliwki
obiad: makaron z pszenicy durum gotowany al dente z sosem: soczewica plus
sok pomidorowy
kolacja: salatka z pomidorow, ogorkow, salaty, sera bialego plus ziola

a poza tym zajrzyj na www.montignac.prv.pl

pozdrawiam,
kas :)

10. Data: 2003-08-21 12:22:28

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> a poza tym zajrzyj na www.montignac.prv.pl

ano wlasnie,tam swego czasu sporzadzilam 7 dniowy jadlospis.Takiz tez jest
na stronie Misiczki www.misiczka.com
13-dniowa dieta to dieta bardzo wyniszczajaca,bardzo niskokaloryczna i
niskoweglowodanowa.
Celulitu nia nie zlikwidujesz,Cwicz,cwicz,cwicz,masuj sie.Do tego
dieta.Hafsa
h...@g...pl

Atkins- prośba o tygodniowe menu
Przyswajanie białka