piwo odchudza ?

1. Data: 2003-08-19 06:54:40

Temat: piwo odchudza ?
Od: "Mae" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pytanie może brzmi może śmiesznie , ale zaobserwowałam u siebie ciekawe
zjawisko . Ostatnimi czasy prowadzę dość hulaszczy tryb życia (w końcu są
wakacje :) ) przerywany krótkimi okresami abstynencji żywieniowej . I ubywa
mi kilogramów nie wtedy , kiedy zaciskam pasa , ale wtedy , kiedy jem więcej
, a po południu lub z wieczora piję sobie piwo . Przez ostatni tydzień
prowadziłam na sobie swoiste badania , które potwierdziły moją jeszcze wątłą
teorię - w te dni , kiedy piję piwo, nawet jeśli nie żałuję sobie jedzenia ,
ubywa mi pół kilo do kilograma . Więcej - te kilogramy nie wracają bez
względu na sposób odżywania się później ( w ten sposób ubyło mi przez
ostatnie trzy tygodnie pięć kilo ) . Nie polecam , rzecz jasna , opijania
się piwem jako metody na utratę nadwagi :) , rzecz zresztą wykryłam
przypadkowo i przyznam , że mocno mnie to dziwi . Może jest to po prostu
utrata wody , ale w tym przypadku chyba utracone kilogramy wróciłyby i to
szybko .
Dziwna sprawa , może ktoś z szanownych grupowiczów wie , dlaczego tak się
dzieje ?
Mae

2. Data: 2003-08-19 07:02:45

Temat: Re: piwo odchudza ?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mae" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Pytanie może brzmi może śmiesznie , ale zaobserwowałam u siebie ciekawe
> zjawisko .

Musiałabyś podać w miarę dokładnie, co jadłaś i piłaś oprócz tego piwa, żeby
wyciągnąć jakiekolwiek wnioski :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

3. Data: 2003-08-19 07:22:36

Od: "AL" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mae" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
> Pytanie może brzmi może śmiesznie

moj kolega tez kiedys stosowal "diete piwna", z poczatkowymi sukcesami,
teraz ma olbrzymi brzuch. Substancja w piwie powodujaca ze jest ono jak
"chleb w plynie" to maltoza
pzdr
AL

4. Data: 2003-08-19 07:48:52

Od: "Mae" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Musiałabyś podać w miarę dokładnie, co jadłaś i piłaś oprócz tego
> piwa, żeby wyciągnąć jakiekolwiek wnioski :-)
Służę uprzejmie :) Wyciągnęłam 'średnią' z mojego jadłospisu : śniadanie -
dwie kanapki ( chleb razowy i np. żółty ser czy jakaś wędlina , a
najchętniej smalec ;p ) . Obiad - ziemniaczki albo makaron plus jakieś
mięsko (najczęściej gotowane czy pieczone , bo smażonego , a nie daj Boże w
panierce, nie lubię ) i surówka. Kolacja - znów dwie kanapki w podobnej ,
jak śniadaniowa , wersji . W tak zwanym międzyczasie jakieś słodycze ( ale
rzadko , bo też nie przepadam ) , a do wieczornego piwka żółty ser , oliwki
i chipsy czy - najchętniej - chrupki kukurydziane o smaku bekonowym , mniam
;) . Wczoraj zjadłam chyba jeszcze więcej , piwo wypiłam , a dziś rano -
waga o kilogram w dół...
Ciekawe w tym wszystkim jest to , że kiedy jadłam o wiele mniej ( upał , to
się jeść nie chciało ), waga ani drgnęła , a nawet jechała o pół kilo w górę
. Piwo wieczorem , większa ilość kalorii - i już waga w dół . Piwo musiało
być bezwarunkowo , żeby waga spadała . Podejrzane .... :)
Mae

5. Data: 2003-08-19 07:49:24

Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

AL wrote:

> moj kolega tez kiedys stosowal "diete piwna", z poczatkowymi sukcesami,
> teraz ma olbrzymi brzuch. Substancja w piwie powodujaca ze jest ono jak
> "chleb w plynie" to maltoza

zgadza sie , dla nas sportowcow (bez olbrzymiego brzucha) piwko po treningu
to jeden z najlepszych napojow izotonicznych na swiecie , i to bez
zartow - ig = 110
,czyli szybciej sie wchlania niz czysta glukoza a przeciez w regeneracji
i odbudowie
rezerw energetycznych o to wlasnie chodzi - krotki czas wchlaniania jest
bardzo istotny ...

Zdrowka zycze , tylko nie przesadzajcie , hihi .

Proto

6. Data: 2003-08-19 07:50:45

Od: "Mae" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AL wrote:
> moj kolega tez kiedys stosowal "diete piwna", z poczatkowymi
> sukcesami, teraz ma olbrzymi brzuch. Substancja w piwie powodujaca ze
> jest ono jak "chleb w plynie" to maltoza
Jestem właśnie baaaardzo ciekawa , skąd te początkowe sukcesy . Jaka
substancja jest w piwie , że tak ono działa . Nie zamierzam się w ten sposób
odchudzać , bo zresztą tego nie potrzebuję , ale ciekawi mnie samo zjawisko
. Dlaczego tak się dzieje ?
Mae

7. Data: 2003-08-19 07:54:35

Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mae wrote:

> [...]
> odchudzać , bo zresztą tego nie potrzebuję , ale ciekawi mnie samo zjawisko

Nie mieszalbym w to koniecznie piwka , zreszta pij tak dalej , odzywiaj
sie tak jak piszesz
i pogadamy za pol roku , mysle ze rezultaty beda jednoznaczne :)

Proto

8. Data: 2003-08-19 12:18:55

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
to proste, piwo jest moczopedne i odwadnia, to co tracisz to woda.

musta lubiacy piwo (ig 110)

DO NOWYCH OSÓB :-)
DO NOWYCH OSÓB NA GRUPIE
Osteoporoza a płatki górskie ?