cena badan do ksiazeczki zdrowia??

1. Data: 2003-05-23 22:00:01

Temat: cena badan do ksiazeczki zdrowia??
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie konkretnie wymagane są wyniki badań, by móc wyrobić książeczkę zdrowia
potrzebną do pracy??
Ile orientacyjnie mogą kosztować te badania.
Dzięki za informacje.
Pozdrawiam, J.

2. Data: 2003-05-24 08:43:20

Temat: Re: cena badan do ksiazeczki zdrowia??
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zdrowia
> potrzebną do pracy??
> Ile orientacyjnie mogą kosztować te badania.

W sumie to dziwne, bo nam (w szkole) ostatnio oddali księżaczki
zdrowia, bo podobno przepisy sie zmieniły i już nie sa takie
książeczki wymagane.

pozdr

cherokee

3. Data: 2003-05-25 08:00:23

Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zdrowia
> potrzebną do pracy??
> Ile orientacyjnie mogą kosztować te badania.

Rozumiem, ze masz na mysli sanepidowska ksiazeczke zdrowia?

A wiec, potrzebne jest do tego RTG klatki piersiowej, badanie kalu, krwi na
WR i badanie lekarskie...
Mnie to wszystko wynioslo ok. 100 zl

--
Pozdr.
PiterX

4. Data: 2003-05-25 08:28:53

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 May 2003 10:00:23 +0200, PiterX wrote:

> Rozumiem, ze masz na mysli sanepidowska ksiazeczke zdrowia?
>
> A wiec, potrzebne jest do tego RTG klatki piersiowej, badanie kalu, krwi na
> WR i badanie lekarskie...
> Mnie to wszystko wynioslo ok. 100 zl

Podobno RTG nie jest już obowiązkowe ?

--
Eva Sheers

5. Data: 2003-05-25 10:41:05

Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał
> Podobno RTG nie jest już obowiązkowe ?

Nic mi na ten temat nie wiadomo, w styczniu jeszcze bylo (o ile teraz nie
jest).

--
Pozdr.
PiterX

6. Data: 2003-05-25 10:56:26

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 May 2003 12:41:05 +0200, PiterX wrote:

> Nic mi na ten temat nie wiadomo, w styczniu jeszcze bylo (o ile teraz nie
> jest).

Ja robilam badania do ksiazeczki zdrowia w pazdzierniku i tak mi
powiedziano. Nie zrobilam wiec RTG i bylo ok. Dziwne to troche, ale jak
jest wg przepisow, nie mam pojecia :)

--
Eva Sheers

7. Data: 2003-05-25 10:58:30

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 May 2003 12:41:05 +0200, PiterX wrote:

> Nic mi na ten temat nie wiadomo, w styczniu jeszcze bylo (o ile teraz nie
> jest).

A moze to zalezy od branzy, w jakiej sie pracuje ?
W sumie nie interesowala mnie ta sprawa za bardzo, ale teraz mnie
zaciekawila :)

--
Eva Sheers

8. Data: 2003-05-25 11:19:42

Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisal
> A moze to zalezy od branzy, w jakiej sie pracuje ?
> W sumie nie interesowala mnie ta sprawa za bardzo, ale teraz mnie
> zaciekawila :)

To ja juz nie wiem, ja robilem pracownicza ksiazeczke zdrowia dla celow
sanitarno-epidemiologicznych, aby moc pracowac przy zywnosci...

--
Pozdr.
PiterX

9. Data: 2003-05-26 09:23:17

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno RTG nie jest już obowiązkowe ?

a czy RTG pluc nie robi sie obowiazkowo przy pierwszym zatrudnieniu ?
teraz mam nastepne na pazdziernik tj. po trzech latach.

czy jesli sie bierze pigułki....???
przewiało mnie : (
lamblie
martwic sie?