lamblie

1. Data: 2003-05-23 19:32:31

Temat: lamblie
Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma lamblie.Wybraliśmy lekarstwo przepisane przez lekarza ale
wydaje mi sie że te pasożyty powróciły.Dziecko nie ma apetytu, często ma sińce
pod oczami i oddaje luźne, brzydko pachnące stolce.Może ktoś mi podpowie gdzie
szukać informacji na ten temat i jakie mozna wykonać badania na ich wykrycie. A
może jest jakiś sposób z medycyny niekonwencjonalnej? Słyszałam na przykład o
tępieniu robaków piwem. eb

2. Data: 2003-05-23 21:53:11

Temat: Re: lamblie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 e...@b...pl wrote:

> [...]
> szukać informacji na ten temat i jakie mozna wykonać badania na ich wykrycie

zglosis sie do pediatry aby zroznicowal czy powod jest infekcyjny
(lamblie, biegunki bakteryjne) czy sa to biegunki na innym tle

> może jest jakiś sposób z medycyny niekonwencjonalnej? Słyszałam na przykład o
> tępieniu robaków piwem. eb

u dzieci? Boj sie Boga
Ja pije piwo ale nie na robaki ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-05-25 17:40:47

Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> zglosis sie do pediatry aby zroznicowal czy powod jest infekcyjny
> (lamblie, biegunki bakteryjne) czy sa to biegunki na innym tle

> [...]
Można w to nie wierzyć, ale sposób z piwem polecał znany, nieżyjący już lekarz
pediatra z Lublina.Osoba która mi o tym powiedziała właśnie u niego leczyła z
robaków dziecko.Szkoda tylko że nie pamiętała z jakich

4. Data: 2003-05-25 19:41:32

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> szukać informacji na ten temat i jakie mozna wykonać badania na ich wykrycie.

Lamblie wykrywa się na podstawie badania kału tzw. testem ELISA, z tego co wiem
badanie jest dokładne w przeciwieństwie np. do badania kału na obecność
pasożytów, które należy wykonać co najmniej kilkukrotnie.

W kilku laboratoriach w małopolsce pytałem się o testy na przeciwciała lamblii
z krwi, ale nic takiego nie robią

t.

5. Data: 2003-05-28 13:05:23

Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> t.
> W Lublinie niestety też nic podobnego nie wykonują. Co do badania kału to
jest dokładne w momencie wylęgu robaków inaczej nic nie wychodzi. Szkoda że
informacji zaczerpniętych z internetu nie można zastosować w praktyce. Dzięki
za wszelkie informacje.eb

6. Data: 2003-05-28 14:03:44

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jest dokładne w momencie wylęgu robaków inaczej nic nie wychodzi.

Test Elisa jest testem serologicznym wykrywającym przeciwciała, wydaje mi się,
że daje dokładne wyniki niezależnie od momentu wylęgania robaków. Głowy jednak
nie dam, proponuje upewnic się u lekarza.

t.

7. Data: 2003-06-03 07:03:36

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@b...pl> wrote in message
>A może jest jakiś sposób z medycyny niekonwencjonalnej?

Jest to kwestia co dla kogo jest niekonwencjonalne :-)

Mozna zastosowac zapper i skutecznie zlikwidowac lambie bez ingerencji
farmakologicznej.
Wiecej info na priva.

http://www.drnatura.pl/zapper.htm

martwic sie?