martwic sie?

1. Data: 2003-05-23 19:27:22

Temat: martwic sie?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jezeli moge to zapytam...
Od 3 miesiecy boli mnie brzuch, a wlasciwie podbrzusze po lewej stronie. Na
poczatku bolalo tylko podczas miesiaczki, teraz boli nawet kiedy jej nie mam.
Bol jest jakby klujacy, ale nie do konca i czasami pojawia sie po wysilku i
narasta tak, ze nie moge usiedziec i ciezko mi oddychac(???) nie wiem czy to ma
zwiazek. Temp. 37 st C, Poza tym nic mi nie jest. Aha mam upławy i duuzo sluzu,
ale nie wiem czy to ma zwiazek ze sprawa.
Do jakiego mam isc lekarza? Myslalam, ze do ginekologa, ale teraz skoro boli
mnie nie tylko w trakcie miesiaczki (myslalam, ze to od tego)? wiec moze POZ?
macie jakies koncepcje co to moze byc? cos powaznego?mam 19 lat, a rok temu
lekarz podejrzewal, ze mam torbiel na jajniku(?), ale nie bylam tego
zbadac...nikt nawet tego nie zasugerowal

bede wdzieczna za wszystkie sugestie

dzieki z gory...

pzdr.
M.

2. Data: 2003-05-23 20:26:31

Temat: Re: martwic sie?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybierz się do ginekologa. Wirtualnie nikt Cię nie zdiagnozuje.

Pozdr. Ewa

wiazadlo krzyzowe
CRP
Wątpliwości - kurzajki