Re: cena "spiralki" domacicznej

41. Data: 2007-04-02 01:44:05

Temat: Re: cena "spiralki" domacicznej
Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> Daj spokój, nie psuj mi zabawy!!
>
> A na marginesie, to argumentów im nie zabrakło, tylko w ogóle ich nie mają;-
> operuja przecież samymi wyzwiskami, - ot, "damy" od mopa (przepraszjąc p.
> sprzataczki za to porównanie, bo taka np animke to nawet z takiej posady
> wykopano, na co się kiedys skarżyła;-)!

Ty stary capie, podaj linka, bo ja sprzątaczką to mogłam być tylko u
siebie w domu. Lubię czystość i porządek.

--
animka

42. Data: 2007-04-02 04:39:20

Od: b...@p...of.pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Panie maja zawsze takie same argumenty obrony; ( Ty impotencie ), ( Stary
capie )itp,,, szukaja zawsze ksiecia z bajki na bialym rumaku. Drogie panie nie
jestescie nawet warte podkowy konia od tego ksiecia!!! SUKI!!

Tomas

:))) Cóż to ? Paniom argumentów zabrakło ?

Pozdrawiam
regen

43. Data: 2007-04-02 12:06:50

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomas napisał(a):
> Panie maja zawsze takie same argumenty obrony; ( Ty impotencie ), ( Stary
> capie )itp,,, szukaja zawsze ksiecia z bajki na bialym rumaku. Drogie panie nie
> jestescie nawet warte podkowy konia od tego ksiecia!!! SUKI!!

To się ożeń z tym swoim wymarzonym księciem. Tylko pedał i wyrokowiec
może tak się wyrazić o kobiecie.
Jeśli o mnie chodzi to ja swojego "księcia" mam, dziecko zaplanowane też
mam.
Spadaj.

--
animka

44. Data: 2007-04-02 12:44:51

Od: b...@p...of.pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Czy wy baby macie wrodzone prawo do obrazania i pyskowania na facetow?
Tylko dziwka i prostytutka moze sie tak wyrazac o mezczyzne.
Dobrze ci teraz podkladzie kolejowy,,,,,?
Spadaj.

Tomas

45. Data: 2007-04-02 15:44:49

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
p47 napisał(a):

> [...]

LOL
>Na grupie warszawskiej "wygadałeś się", ze masz ok, 60-tki :-)

A wiec reasumując, oto jakie zostały przedstawione ważkie ;-)) argumenty za
opłacaniem z pieniędzy wszystkich podatników mozliwości beztroskiej
przyjemnosci ciupciania dla Hani, pamany et cons.;-)):
(animka, czyli dawna Kaja co łatwo poznac po inteligencji wypowiedzi, już
od lat tego niepotrzebuje:-)

Oto cytaty:

1. nie jesteś kobietą
2. nie wiesz co to ciąża
3.jesteś zgorzkniały i głupi impotent
4. masz 60 lat
5.jestes buc
6.trzeba ci zrobic lobotomię itp. itd.
:-)))
To powyższe to wszystko dosłowne cytaty, - a innych argumentów brak.

I takim, pożal sie Boże; "damom", tfu, fundujemy z naszych własnych
kieszeni przyjemność ciupciania, mimo, że jak same piszą, stać je na
opłacenie założenia spiralki.
Ale na ich poziomie kultury zawsze przyjemniej nawet te kilkadziesiąt
złotych innym ukraść czy wyłudzić, nawet jesli są to pieniądze przeznaczone
na leczenie prawdziwie chorych i potrzebujących...

p47

46. Data: 2007-04-02 16:31:16

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomas" <b...@p...of.pl> napisał w wiadomości
> Czy wy baby macie wrodzone prawo do obrazania i pyskowania na facetow?
> Tylko dziwka i prostytutka moze sie tak wyrazac o mezczyzne.
> Dobrze ci teraz podkladzie kolejowy,,,,,?
> Spadaj.

nie zauwazykam, by Animka pretendowala do miana krolowej Brytyjskiej. Ty
zas, po wypowiedziach nie podlaczaj sie pod grono mezczyzn, bo do nich nie
nalezysz.

hania

47. Data: 2007-04-02 16:36:45

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

>LOL
>Na grupie warszawskiej "wygadałeś się", ze masz ok, 60-tki :-)

zastanawiam sie, czy tFUrczosci osobnika ( nie nazwe go mezczyzna, bo sie ta
szlachetna plec obrazi) p47 (ach, to rocznik, no fakt) nie zglosic na
policje: to cos wykazuje cechy dewiata: nienawidzi kobiet, o seksie
wypowiada sie z pogarda (hmm, w wieku lat 60 nazywac akt "ciupcianiem" nie
swiadczy o sukcesach w tej materii) , atakuje zawsze, gdy na grupie jest
watek o antykoncepcji. Pewnie w okolicy znany jest jako nieszkodliwy
cichutki dziwolag, co to nie ma smialosci podejsc do realnej kobiety, a w
domu kolekcjonuje sadystyczne porno z udzialem dzieci.

hania

48. Data: 2007-04-02 19:18:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjemnosci ciupciania dla Hani, pamany et cons.;-)):
> (animka, czyli dawna Kaja co łatwo poznac po inteligencji wypowiedzi, już

nie znasz innych okreslen bardziej doroslych ?
zazdrosny jestes ze my tak a ty nie?
argumenty sa tylko aby je uslyszec trzeba zaczac myslec o tym o czym
mowimy a nie przedstawiac jedyny twoj argument o zabieraniu kasy chorym
,jeszcze raz podkreslam nie odpowiada ci to napisz petycje do nfz ,NIE
JA USTALAM LISTE REFUNDACJI !!-PRZECZYTAJ TO 100 RAZY.
czy ty nie skorzystalby z refundacji viagry ?
oczywiscie ze tak .
p.

49. Data: 2007-04-02 20:03:07

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> czy ty nie skorzystalby z refundacji viagry ?

do tego potrzebna bylaby partnerka, sadzac po wypowiedziach - istoty az tak
tolerancyjnej, gluchej i niewidomej jeszcze nie napotkal.

h.

50. Data: 2007-04-02 20:54:01

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panie maja zawsze takie same argumenty obrony; ( Ty impotencie ), ( Stary
> capie )itp,,, szukaja zawsze ksiecia z bajki na bialym rumaku. Drogie
> panie nie jestescie nawet warte podkowy konia od tego ksiecia!!! SUKI!!

tak zes sie zagalopowal w swej slepej nienawisci, zes sie podlozyl (sic!)
pokazujac swoja glupote:

1. skoro pani pyta o spirale, to znaczy, ze ksiecia znalazla, jest z nim
szczesliwa a on z nia. Razem planuja swiadomie zwiazek.
(1a: przy partnerze na 1 noc (wiesz, takim apetycznym ciasteczku, ktorym tez
nie jestes widzac twe pochlipywania) kobieta zabezpiecza sie stosujac
kondomy)
2. skoro placzesz, ze poszukujemy ksiecia znaczy, zes nigdy obiektem
takowych poszukiwan nie byl

Zenua panie Quasimodo.

Hint: kobieta nie poszukuje faceta pieknego, ale myslacego.
Patrzac na pkt.2 i wlasnorecznie przez ciebie wykonane wtopy jeszcze dlugo
beda bolaly cie
rece - zamiast wiec interesowac sie spiralkami, moze poszukasz masci na
odciski?

hania

zapach z ust/zoladek ... ?
lekarze onkolodzy Wroclaw - opinie - dr. W. Tupikowski ??
[Gdańsk] Rehabilitant na emeryturze?
zlamanie reki
Zabki u dziecka