Re: cena "spiralki" domacicznej

51. Data: 2007-04-02 21:12:04

Temat: Re: cena "spiralki" domacicznej
Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> I takim, pożal sie Boże; "damom", tfu, fundujemy z naszych własnych
> kieszeni przyjemność ciupciania, mimo, że jak same piszą, stać je na
> opłacenie założenia spiralki.
> Ale na ich poziomie kultury zawsze przyjemniej nawet te kilkadziesiąt
> złotych innym ukraść czy wyłudzić, nawet jesli są to pieniądze przeznaczone
> na leczenie prawdziwie chorych i potrzebujących...

W tym cytacie popieram Twoją wypowiedź, ale przedtem czepiłeś się do
chorej, prawie już oślepłej kobiety, której odmówiono aborcji i kobieta
wygrała sprawę dopiero w Trybunale Konstytucyjnym. Każdy sam odpowiada
za swoje czyny i sam kieruje swoim losem i Ty nie masz prawa ingerować w
sprawy tej kobiety. Przypuszczam, że nie masz dzieci i dlatego takie
rozgoryczenie i zawziętość.
Jeśki chodzi o mnie to nigdy z tych "gówien" spiral nie korzystałam i
nie korzystam, bo dbam o swoje zdrowie i nic mnie nie obchodzi co inne
kobiety sobie wtykają i co robią. To ich osobista sprawa. Tylko szkoda,
że afiszują się ze swoimi dupnymi "problemami" po grupach dyskusyjnych i
forach.

--
animka

52. Data: 2007-04-02 21:18:10

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> zastanawiam sie, czy tFUrczosci osobnika ( nie nazwe go mezczyzna, bo sie ta
> szlachetna plec obrazi) p47 (ach, to rocznik, no fakt) nie zglosic na
> policje: to cos wykazuje cechy dewiata: nienawidzi kobiet, o seksie
> wypowiada sie z pogarda (hmm, w wieku lat 60 nazywac akt "ciupcianiem" nie
> swiadczy o sukcesach w tej materii) , atakuje zawsze, gdy na grupie jest
> watek o antykoncepcji. Pewnie w okolicy znany jest jako nieszkodliwy
> cichutki dziwolag, co to nie ma smialosci podejsc do realnej kobiety, a w
> domu kolekcjonuje sadystyczne porno z udzialem dzieci.

Coś w tym chyba jest. Może chciał mieć dzieci, a nie może, nie ma może
potomka, może nienawidzi kobiet...itd,itd.

--
animka

53. Data: 2007-04-02 21:21:00

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> czy ty nie skorzystalbyś z refundacji viagry ?
> oczywiscie ze tak .

Oj, pewnie nie. On jest przeciwnikiem "ciupciania" tak jak to po
wsiowemu nazwał.

--
animka

54. Data: 2007-04-02 21:57:04

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> [...]
> (1a: przy partnerze na 1 noc (wiesz, takim apetycznym ciasteczku, ktorym tez
> nie jestes widzac twe pochlipywania) kobieta zabezpiecza sie stosujac
> kondomy)
> 2. skoro placzesz, ze poszukujemy ksiecia znaczy, zes nigdy obiektem
> takowych poszukiwan nie byl
>
> Zenua panie Quasimodo.
>
> Hint: kobieta nie poszukuje faceta pieknego, ale myslacego.
> Patrzac na pkt.2 i wlasnorecznie przez ciebie wykonane wtopy jeszcze dlugo
> beda bolaly cie
> rece - zamiast wiec interesowac sie spiralkami, moze poszukasz masci na

LOL
Dobre argumenty!

--
animka

55. Data: 2007-04-02 22:02:29

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>sobie wtykają i co robią. To ich osobista sprawa. Tylko szkoda, że afiszują
>się ze swoimi dupnymi "problemami" po grupach dyskusyjnych i forach.

szkoda, ze uzywasz takiego jezyka - potem nie dziw sie, ze ktos Cie nazywa
tak, jak Cie nazywa.
Zawsze mozesz liczyc na niekompetentnego lekarza, ktory, ku zdrowotnosci
przepisze Ci pierwsze z brzegu tabletki. Rzeczywiscie godny "podziwu"
przyklad dbania o swoje zdrowie.

Tylko nie pisz potem na forach o raku piersi, zatorach w zylach czy
polipach - choc wtedy Twoje problemy nie beda dotyczyly tylko Twej, za
przeproszeniem, dupy.

h.

56. Data: 2007-04-02 22:47:43

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> nie znasz innych okreslen bardziej doroslych ?
> zazdrosny jestes ze my tak a ty nie?

Co wy tak a ja nie-? - aaaa, ze wy wyłudzacie pieniadze przeznaczone na
leczenie chorych, a ja nie! -Nie, nie jestem o to wyłudzanie zazdrosny!;-)

> argumenty sa tylko aby je uslyszec trzeba zaczac myslec o tym o czym
> mowimy a nie przedstawiac jedyny twoj argument o zabieraniu kasy chorym
> ,jeszcze raz podkreslam nie odpowiada ci to napisz petycje do nfz ,NIE
> JA USTALAM LISTE REFUNDACJI !!-PRZECZYTAJ TO 100 RAZY.

Czyli jak jest (rzekomo) luka w prawie to glupi jest ten co sie na to nie
rzuci, żeby sie nachapać. Ot, takie pospolite cwaniactwo !!:-(
A że tych pieniędzy brakuje dla prawdziwie potrzebujacych to co tam... Stać
was podobno na opłacenie sobie tych przyjemności, ale grzech nie skorzystac
z darmowej okazji! -Cóż, bywa i taka mentalność znad rynsztoka, - wzięłam
cudzą rzecz z mieszkania, ale to nie kradziez, to on winien, bo drzwi nie
zamknął!!;-))

> czy ty nie skorzystalby z refundacji viagry ?
> oczywiscie ze tak .

O , czyzbys nie tylko wyłudzała , ale i jasnowidziała na odległość;-))

p47

57. Data: 2007-04-02 23:09:53

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

>W tym cytacie popieram Twoją wypowiedź, ale przedtem czepiłeś się do
>chorej, prawie już oślepłej kobiety, której odmówiono aborcji i kobieta
>wygrała sprawę dopiero w Trybunale Konstytucyjnym.

Skoro (niestety wyjątkowo) odpowiedziałas merytorycznie i bez wyzwisk to i
ja ustosunkuje sie do tego merytorycznie.

czy nie zauważasz, ze:
1. kobieta ta, matka w koncu!! ma w istocie pretensje do lekarzy, że,
uwaga!!!! nie zabili jej dziecka!!
Złozyła skargę, że lekarze nie zabili zyjącej jej córki!! Przeciez tylko
dzięki tym lekarzom jej córka, (która rzekomo kocha;-) żyje!
Wiem, że masz córkę,- czy żądałabys odszkodowania za to, że Twojej córki nie
zabito, ze ona żyje??

>Każdy sam odpowiada
>za swoje czyny i sam kieruje swoim losem i Ty nie masz prawa ingerować w
>sprawy tej kobiety.

Własnie, każdy powinien byc za swoje czyny odpowiedzialny i tej
odpowiedzialności na innych nie powinien zwalać!
Dlatego ta kobieta powinna pomyślec o skutkach i nie dopuscic do zajścia w
ciążę!! To była nie naiwna nastolatka, ale matka już 2 dzieci (zreszta
każde z innym ojcem)!!
A tak za jej głupotę i brak elementarnej odpowiedzialności chciała ona
beztrosko, aby zapłaciła zyciem jej córka, a teraz być może zapłacimy my
wszyscy!!
A ponadto zupełnie nie chcę w jej sprawy ingerować, nie mogę jednak zgodzic
się, aby ONA miała prawo ingerować w sposób ostateczny w zycie swojej córki
zabijając ją!!

Czy uważasz, że jesli będę świadkiem, iz ktos chce Ciebie zabic to mam w to
"nie ingerować", bo to sa Twoje i mordercy prywatne sprawy/!

>Przypuszczam, że nie masz dzieci i dlatego takie
>rozgoryczenie i zawziętość.

Mam swoje dzieci i własnie dlatego bronię prawa dzieci do zycia (bo same
tego zrobic nie mogą), zeby byle kto , np z własnej wygody albo z braku
odpowiedzialności nie mógł, ot tak sobie, skazywac ich na śmierć!!
Przeciez nikt kobietom nie zabrania decydować o SWOIM zyciu, a jedna z
części takiego samookreslania jest decyzja, czy gotowa jestem na ewentualne
posiadanie dzieci!!

p47

58. Data: 2007-04-03 14:49:23

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> czy nie zauważasz, ze:
> 1. kobieta ta, matka w koncu!! ma w istocie pretensje do lekarzy, że,
> uwaga!!!! nie zabili jej dziecka!!

Przecież to lekarze wydali jej zaświadczenie, że ma mieć usuniętą ciążę,
bo ciąża zagraża jej życiu, a drudzy lekarze nie chcieli usunąć bo za
darmo im się nie opłacało.
A może ta kobieta została zgwałcona przez męża, tylko wstydziła się o
tym mówić?

> [...]
> dzięki tym lekarzom jej córka, (która rzekomo kocha;-) żyje!
> Wiem, że masz córkę,- czy żądałabys odszkodowania za to, że Twojej córki nie

Powiem Ci coś. Nie byłam w takiej sytuacji, ale gdybym miała mieć
niechcianego bachora napewno bym go usunęła, albo wyskoczyła przez okno.
Moja córka jest chciana i planowana, ale powiedziałam sobie, że już
nigdy więcej nie będę rodziła, bo dzięki lekarzom przy porodzie, którzy
niby byli, ale ich nie było prawie do końca (w szpitalu na
Madalińskiego)byłam już prawie na drugim świecie. Byłam szósta w kolejce
rodzących i kazano mi przeczekać!! Potem jak o mało co nie wykitowałam,
to 9 osób stało przy mnie. Cud, że moje dziecko udało im się potem
docucić. Do tej pory mam uraz psychiczny, nawet jak oglądam jakiś film w
telewizji i pokazują jakieś rodzenie dziecka to napawa mnie to obrzydzeniem.
A ten szpital nazywa się teraz Świętej Rodziny, a powinien się nazywać:
Mafii, ale to w zasadzie nieważne. Teraz można iść do jakiego się chce
szpitala, czyli można sobie wybrac szpital, bo nie ma już rejonizacji.

> [...]
> Dlatego ta kobieta powinna pomyślec o skutkach i nie dopuscic do zajścia w
> ciążę!! To była nie naiwna nastolatka, ale matka już 2 dzieci (zreszta
A skąd wiesz, że każde z innym ojcem? Nigdzie o tym nie napisali.
Może ją jakiś bydlak zgwałcił.

> [...]
> się, aby ONA miała prawo ingerować w sposób ostateczny w zycie swojej córki

Równie dobrze mogła ją oddać po urodzeniu na wychowanie księżom albo tym
lekarzom. Mam przeczucie, że ona jednak nie będzie dobrą matka tego
dziecka i lepiej byłoby, żeby to dziecko nie urodziło się. Zresztą nie
wiadomo też, czy to dziecko zasługuje na to, żeby je urodzono, nie
wiadomo jaki będzie miało charakterek, jakie będzie dla tej matki, czy
będzie miało dobre serce, czy serce "z lodu".
Czytałeś książkę "Ballada o Januszku"? Był też film, ale książka ciekawsza.

> Czy uważasz, że jesli będę świadkiem, iz ktos chce Ciebie zabic to mam w to
> "nie ingerować", bo to sa Twoje i mordercy prywatne sprawy/!

Mnie tam wszystko jedno. Co ma być to będzie.

> Mam swoje dzieci i własnie dlatego bronię prawa dzieci do zycia (bo same
> tego zrobic nie mogą), zeby byle kto , np z własnej wygody albo z braku
> odpowiedzialności nie mógł, ot tak sobie, skazywac ich na śmierć!!

A pootem ulica wychowuje takie dzieci, czy domy dziecka. Lepsza już śmierć.

> Przeciez nikt kobietom nie zabrania decydować o SWOIM zyciu, a jedna z
> części takiego samookreslania jest decyzja, czy gotowa jestem na ewentualne
> posiadanie dzieci!!

Seks to nie tylko gotowość na posiadanie dzieci ale także przyjemność,
zapomnienie się. Po to żyjemy, żeby jakieś przyjemności z tego życia też
mieć, bo tak szybko umieramy.

--
animka

59. Data: 2007-04-03 14:58:23

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> Zawsze mozesz liczyc na niekompetentnego lekarza, ktory, ku zdrowotnosci
> przepisze Ci pierwsze z brzegu tabletki. Rzeczywiscie godny "podziwu"

Oczywiście masz rację. Pisałam pod wpływem chwili, mam gorączkę.
I tak źle i tak niedobrze.

> Tylko nie pisz potem na forach o raku piersi, zatorach w zylach czy
> polipach - choc wtedy Twoje problemy nie beda dotyczyly tylko Twej, za
> przeproszeniem, dupy.

Nie napisałabym, bo bym się wstydziła. Jak babcię kocham.
Jak do tej pory nie miałam takich problemów, to już chyba nie będę miała.
Tak btyw: znam za dużo ludzi, a internet wcale nie jest taki anonimowy,
więc w razie gorszych problemów lepiej byłoby się nie "uzewnętrzniać",
choć to trudne jest.

--
animka

60. Data: 2007-04-03 16:42:24

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

>Przecież to lekarze wydali jej zaświadczenie, że ma mieć usuniętą ciążę,
>bo ciąża zagraża jej życiu, a drudzy lekarze nie chcieli usunąć bo za
>darmo im się nie opłacało.

Żadnego zaswiadczenia nie było! Nic jej zyciu (jak zresztą dalszy rozwój
wypadków przecież udowodnił !) nie zagrażało!!
A zresztą to rzecz uboczna,- odpowiedz na moje pytanie,- czy chce ona
odszkodowania od lekarzy w istoocie za to, że nie zabili jej dziecka , czy
tez nie?? Bo do tego rzecz sie sprowadza!

>A może ta kobieta została zgwałcona przez męża, tylko wstydziła się o
>tym mówić?

A może ksiezyc jest z sera,- nie wymyślaj róznych rzeczy, o których nic nie
wiesz..

> [...]

>niechcianego bachora napewno bym go usunęła, albo wyskoczyła przez okno.
>Moja córka jest chciana i planowana, ale powiedziałam sobie, że już

No widzisz, nawet Ty potrafiłas planowac, a ona , matka juz 2 dzieci nie??!!
I za te jej głupotę my mamy składac się dla niej na odszkodowanie,- bo nie
udało się jej zabic dziecka!

(...)

> [...]
> każde z innym ojcem)!!

>A skąd wiesz, że każde z innym ojcem? Nigdzie o tym nie napisali.

pisano!

>Może ją jakiś bydlak zgwałcił.

3 razy!!
A o tym gwałcie może pisali gdzies? ;-))
A zreszta, gdyby ta ciąża była wynikiem gwałtu to tego problemu nie byłoby
przecież!!

>Równie dobrze mogła ją oddać po urodzeniu na wychowanie księżom albo tym
>lekarzom.

Mogła, owszem.

>Mam przeczucie, że ona jednak nie będzie dobrą matka tego
>dziecka

Zgadzam się! Jak to dziecko bedzie szło przez zycie wiedząc, ze jego matka
prowadziła długi proces zeby dostac pieniadze za to, ze go nie zabito?!!

> [...]
>wiadomo jaki będzie miało charakterek, jakie będzie dla tej matki, czy
>będzie miało dobre serce, czy serce "z lodu".

A kim Ty, (albo ta kobieta) jesteście, ze dajecie sobie prawo decydowac, kto
powinien sie urodzic, a kto nie,- Bogiem Wszechwiedzącym??
Czy np. dałabys mnie prawo decyzji, kto moze zyć, a kogo zabić;- pewno nie.
Wiec dlaczego takie prawo dajesz sobie, albo tej babie, albo, w końcu,
komukolwiek z ludzi?!

(...)

>Seks to nie tylko gotowość na posiadanie dzieci ale także przyjemność,
>zapomnienie się. Po to żyjemy, żeby jakieś przyjemności z tego życia też
>mieć, bo tak szybko umieramy.

Zgoda, nie odmawiam nikomu przyjemności z seksu. Ale co wazniejsze,- 15 min
przyjemności czy życie drugiego człowieka?? Czy Ty pozwoliłabys sobie na
taki beztroski seks gdybys wiedziała, ze za to być może Twoja córka zostanie
zabita??
Tym bardziej, ze mozna miec i te przyjemność i nikogo dla tej przyjemności
nie zabijać!
A wracając do podstawowego tematu, napewno trzeba mieć moralnośc i
mentalność drobnego cwaniaczka, aby dla tej przyjemności zabierać
pieniądze, które wpłacili inni na ratowanie i leczenie chorych!!
I wiedząc o tym cwaniactwie wcale mnie nie zdziwiły wyzwiska i chamstwo tych
wypindrzonych paniuś!

p47

zapach z ust/zoladek ... ?
lekarze onkolodzy Wroclaw - opinie - dr. W. Tupikowski ??
[Gdańsk] Rehabilitant na emeryturze?
zlamanie reki
Zabki u dziecka