lekarze onkolodzy Wroclaw - opinie - dr. W. Tupikowski ??

1. Data: 2007-03-29 11:12:14

Temat: lekarze onkolodzy Wroclaw - opinie - dr. W. Tupikowski ??
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja ciocia ma miec operacje onkologiczna na jelicie grubym, usuniecie
gruczolakoraka. Ma ja operowac najprawdopodobniej dr. W. Tupikowski.
Chcialabym zaczerpnac opinii na temat tego lekarza.
Z gory dziekuje.
Pozdr, Joanna

2. Data: 2007-03-29 19:20:34

Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.
> Chcialabym zaczerpnac opinii na temat tego lekarza.

brat, tez onkolog twierdzi "bardzo dobry lekarz i bardzo zyczliwy czlowiek"

Angie

3. Data: 2007-03-29 20:09:48

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za opinie, z tego, co przejrzalam fora na necie, to
pozytywne zdania tylko.

4. Data: 2007-03-29 22:03:16

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Mar 2007 13:12:14 +0200, "Joanna" <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>gruczolakoraka. Ma ja operowac najprawdopodobniej dr. W. Tupikowski.
>Chcialabym zaczerpnac opinii na temat tego lekarza.
Życzę z całego serca woli życia i wygranej walki z chorobą Twojej
cioci, ja po świętach będe miał usuwany 3 mm polip (a wys 12 cm) wraz
z kolonoskopią, trzymajcie za mnie kciuki, żeby więcej tego nie było
ale może zdążyłem przed czasem... mam dopiero 31 lat i mam nadzieję,
że ten zabieg będzie mial charakter wyłącznie zapobiegawczy. Na
szczęście lekarz powiedział abym spał spokojnie... :))) Ale jakiś
dreszczyk emocji jest a polipa mi wykryto w trakcie rektoskopii na
którą się zgłosiłem po objawach krwawienia (mam też guzek krwawniczy)
Jarek

[Gdańsk] Rehabilitant na emeryturze?
zlamanie reki
Zabki u dziecka