Re: cena "spiralki" domacicznej

31. Data: 2007-03-31 11:52:31

Temat: Re: cena "spiralki" domacicznej
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie, chodzi o zasadę,- dlaczego część z opłacanych przeze mnie
> składek, które pod przymusem płacę (i miliony wraz ze mną) w imię wyższej
> konieczności, tj. opłacania pomocy dla będacych w prawdziwej potrzebie tj.
> chorych ma byc przeznaczana na finansowanie beztroskiego ciupciania przez
> pamanę, którą wprawdzie stać na finansowanie tej przyjemności, ale woli to
> świadczenie wyłudzic od społeczeństwa!?

nie ja ustalam zasady refundowania prawda ? jest zapis ze spirala jest
refundowanea wiec czego pijesz do zwyklego szaraka ?
sploeczenstwo to takze ja i moja rodzina i wier zmi gdybym nie musiala
to bym skladek nie oplacala bo i tak nie jestem wstanie z nich
skorzystac ,zreszta ty takze .
nie wrozumiem jak mozna miec tak ograniczone horyzonty ,czlowieku wyjdz
ze swojego podworka i otworz brame .

przez takie podejscie jak twoje p.A.Tysiac stracila wzrok bo buce takie
jak ty widza tylko swoje racje i pomimo konstytucji lamia prawo moje i
twoje.

> Owszem, do boju! -pisze wiec w tej sprawie do mediów i posła z mojego
> okręgu, do czego zachecam i innych w imieniu chorych dla których przez
> takie Hanie i pamany pieniędzy na leczenie zabrakło!

przeczytaj co napisalm wyzej jakies 100 razy dziennie i wykonaj .

przez moje wykorzystane 3 zł na 5 lat owszem zabraklo na leczenie calej
reszty polaków.ciekawe przez kogo zabraklo(nie wiem jak moglo zabraknac
skoro cala polska placi obowiazkowe skladki-wiec gdzie ta kasa ? moze w
kieszeni wlasciciela przychodni?) na zrobienie rtg pluc mojego dziecka
?moze jakiegos pijaczka ?cpuna a moze ciebie ?
EOT.
P.

32. Data: 2007-03-31 12:06:18

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> dla Ciebie za free :)

:-)) dzieNkujeM, trollom zapodawac bede :)

hania

33. Data: 2007-03-31 18:55:47

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> nie ja ustalam zasady refundowania prawda ? jest zapis ze spirala jest
> refundowanea wiec czego pijesz do zwyklego szaraka ?

Wiec należy to zmienic,- składka jest na leczenie chorych a nie finansowanie
przyjemności obywatelom, w tym równiez takim chamom jak ta Hania . Za
przyjemności uczciwy człowiek sam płaci, a nie wyłudza pieniędzy od innych,
i to pieniedzy na wazniejszy cel przeznaczonych

(...)

> przez takie podejscie jak twoje p.A.Tysiac stracila wzrok bo buce takie
> jak ty widza tylko swoje racje i pomimo konstytucji lamia prawo moje i
> twoje.

Ta A. Tysiąc pogorszyła sobie wzrok przez swoją głupotę i
nieodpowiedzialność. Do niej należy nie tylko jej brzuch, ale przecież i jej
cipka:-). A więc wiedząc o mozliwych konsekwencjach nie powinna dopuscić do
zajscia w ciąże i potem skutków swojej głupoty nie zwalac na innych. A poza
tym beztrosko chciała przecież, aby za jej głupotę i nieodpowiedzialność
najwyższą cenę -życia zapłaciła jej córka!!

p47

34. Data: 2007-04-01 13:34:03

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> [...]
> tym beztrosko chciała przecież, aby za jej głupotę i nieodpowiedzialność
> najwyższą cenę -życia zapłaciła jej córka!!

Precz ty zgorzkniały i głupi impotencie!!

--
animka

35. Data: 2007-04-01 17:47:18

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> BTW - nie jestes kobieta, nie masz dolegliwosci zwiazanych z przyjmowaniem
> tabletek czy strachu przed ciaza, to sie bardzo prosze nie wypowiadaj

Jakie to dziecinne spojrzenie na życie :)

Pozdrawiam
regen

36. Data: 2007-04-01 20:07:22

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

>Precz ty zgorzkniały i głupi impotencie!!

musisz frustrata wyciagac z KF? On inaczej nie moze. W realu tez nie moze,
to choc klawiature pomeczy.

h.

37. Data: 2007-04-01 20:39:31

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> [...]
> najwyższą cenę -życia zapłaciła jej córka!!

Precz ty zgorzkniały i głupi impotencie!!

:))) Cóż to ? Paniom argumentów zabrakło ?

Pozdrawiam
regen

38. Data: 2007-04-01 21:35:06

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

>Precz ty zgorzkniały i głupi impotencie!!

Trzymając się tematyki grupy proponuję ci rozważyć podjęcie hormonalnej
terapii zastepczej, chocby dlatego, ze w okresie klimakterium podobno tez
wspomaga ona funkcję umysłowe:-))
Duzo to ci nie pomoże, ale próbowac trzeba!
;-))

p47

39. Data: 2007-04-01 21:38:22

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Precz ty zgorzkniały i głupi impotencie!!
>

> :))) Cóż to ? Paniom argumentów zabrakło ?

Daj spokój, nie psuj mi zabawy!!

A na marginesie, to argumentów im nie zabrakło, tylko w ogóle ich nie mają;-
operuja przecież samymi wyzwiskami, - ot, "damy" od mopa (przepraszjąc p.
sprzataczki za to porównanie, bo taka np animke to nawet z takiej posady
wykopano, na co się kiedys skarżyła;-)!

p47

40. Data: 2007-04-02 01:41:45

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> [...]
> wspomaga ona funkcję umysłowe:-))
> Duzo to ci nie pomoże, ale próbowac trzeba!

LOL
Na grupie warszawskiej "wygadałeś się", ze masz ok, 60-tki :-)

--
animka

zapach z ust/zoladek ... ?
lekarze onkolodzy Wroclaw - opinie - dr. W. Tupikowski ??
[Gdańsk] Rehabilitant na emeryturze?
zlamanie reki
Zabki u dziecka