chałwa

1. Data: 2003-06-20 10:19:39

Temat: chałwa
Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo prosze poleccie mi jakas pyszna chalwe, bo zbliza sie Dzien Taty , a
ja doszlam do wniosku ze chalwa to jest to co sprawiloby mu najwieksza
przyjemnosc-oczywiscie chodzi mi takze o jakies ladne np. puszkowe
opakowanie(ale wlasciwie to smak ma najwiekszy priorytet)
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-06-21 13:14:29

Temat: Re: chałwa
Od: "kunis" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo prosze poleccie mi jakas pyszna chalwe,
bo
> zbliza sie Dzien Taty (...)

oj to troszke pozno, bo 23 za pasem...

ja wlasnie wrocilem z Krety i tam zasmakowalismy
ichniejszej chalwy. byla bez cukru, a jedynie
na miodzie i z roznymi dodatkami.

po prosu niebo w gebie;) (tak samo jak tamtejszu
mjod
i oliwa z oliwek)

moze ktos z Twoich znajomych wraca na dniach z
urlopu
i Ci przywiezie?

pozdr:)
kunis

1. Data: 2003-06-21 15:10:29

Od: Ewa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Wojciechowska wrote:

> [...]
> przyjemnosc-oczywiscie chodzi mi takze o jakies ladne np. puszkowe
> opakowanie(ale wlasciwie to smak ma najwiekszy priorytet)

Kiedys kupowalam wedlowska, a teraz bardzo mi smakuja halwy firmy
OPTIMA, czy OPTIMUS, jakos tak. Sa rozne smaki i przypominaja te
niegdysiejsza wedlowska. Nie wiem tylko, czy ukazuje sie w eleganckich
pudelkach.
Na prezent kupowalam w 1kg bloku. Niebrzydko zapakowana.
Pozdrawiam Ewa

zdjecia tortow masa wersji
papki
zupa z mlodej kapusty