Re: chcę schudną

Data: 2002-05-09 12:05:31
Temat: Re: chcę schudną
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> Na tej zasadzie, to ja sobie mogę zamówić nasiona konopii
> indyjskich (u nas uważane za narkotyk) z zagranicy.
>
> ps. Poza tym firma handluje takim g... jak prohormony, czyli normalnie
> szprycuje ludzi anabolikami. Dla mnie to wystarczająco świadczy o
> oferowanym asortymencie.

http://www.drumlib.com/dp/000006.htm
http://www.drumlib.com/dp/000002.htm
http://www.athleticnutrition.com/ECA.shtml

Przeczytaj sobie te artykuły. Zwróć uwagę na sytuację w Danii. Zauważ
statystyki śmierci spowodowanej nadwagą. Zastanów się dlaczego po kuracji z
ECA ciśnienie się obniżyło.

Idź do apteki po Tussipect. Po nabyciu zawiadom policję.

Zgłoś fakt przestępstwa sprzedaży ECA przez Netrition.pl odpowiednim
organom. Nieinformowanie o przestępstwie jest traktowane jako współudział.
Jeżeli uważasz działalność tamtej firmy za przestępczą (ja tak nie uważam)
to na co czekasz?

Napisz, czy postąpiłeś jak patriota, czy jak wspólnik przemytnika
narkotyków, czy może zrozumiałeś o czym piszę?
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul