chcę schudnąć

40. Data: 2002-05-10 05:42:31

Temat: Re: chcę schudnać
Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Chudy" <c...@w...pl> skribis:

>jestem jak dotychczas 15 kg do tylu w ciagu 6 tygodni

nie za szybko ?
Ja mialem 4kg/4 tygodnie, potem prawie przestalem stosowac diete i
schudlem jeszcze 2 kg w ciagu kolejnego ponad-miesiaca - chyba sie bede
musial wziac za to na powaznie ponownie :)
IMHO 1 kg / tydzien to dobre tempo, ale 15/6 to troche za szybko i nie
wiem cz to zdrowe...

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

42. Data: 2002-05-10 07:14:07

Temat: Re: chce schudnac
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisal w wiadomosci
> "iza" <z...@p...onet.pl> skribis:

> A teraz powiedz nam grzecznie co twoj post wniosl do dyskusji.

Prosze bardzo:)
Wystarczy przesledzic wiekszosc watkow na tej grupie, by uzmyslowic sobie,
ze grubasow nie ubywa mimo namnazajacych sie rewelacyjnych diet. Nawet,
jesli schudna, maja problem z utrzymaniem swej nizszej wagi. Im bardziej
spektakularne chudniecie, tym wieksze ryzyko ponownego lapania kilogramow po
przeprowadzonej kuracji. Moim zdaniem nalezalo by przebudowac caly styl
zycia, i to wlasnie wydaje mi sie nie taki proste (bo schudnac potrafi kazdy
glupi:-)))).
Czy stosowanie diety Montignaca gwarantuje permanenta zmiane, czy tez sa na
grupie ludzie, ktorzy stosujac ja maja problem z utrzymaniem szczupej
sylwetki?

> So ?

Wiec dlaczego czepiasz sie akurat tego doktorka, a????

pozdrawiam upalnie, Iza

43. Data: 2002-05-10 10:58:41

Od: "Chudy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
na
> grupie ludzie, ktorzy stosujac ja maja problem z utrzymaniem szczupej

O, i wlasnie sobie odpowiedzialas. Dieta (metoda) Montignaca jest wlasnie
dieta na cale zycie = przebudowie stylu zycia. CBDO

Pozdrawiam
Chudy

44. Data: 2002-05-10 10:59:54

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <c...@w...pl> napisał:

> O, i wlasnie sobie odpowiedzialas. Dieta (metoda) Montignaca jest wlasnie
> dieta na cale zycie = przebudowie stylu zycia. CBDO

hm:-)
CBDO?
Caluje Bardzo Dobrze Oczywiscie?

pozdro

45. Data: 2002-05-10 11:06:03

Temat: Re: chcę schudna
Od: "Chudy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musial wziac za to na powaznie ponownie :)
> IMHO 1 kg / tydzien to dobre tempo, ale 15/6 to troche za szybko i nie

Dzieki za troske, podobnie jak czarnemujankowi, ale widac po prostu mój
organizm z przyjemnoscia pozbywa sie zbednego balastu. Pije duzo wody. Jadam
normalnie 3 posilki dziennie i nie czuje glosu miedzy nimi. Nie zauwazylem
zadnych niepokojacych objawów oprócz koniecznosci zapiania paska dwie
dziurki dalej. Plus oczywiscie wieksza energia i chec do zycia. Oczywiscie,
móglbym pójsc do lekarza i kazac sobie zrobic zestaw analiz itp, tylko po
co?

Pozdrawiam
Chudy

46. Data: 2002-05-10 11:18:50

Od: "Chudy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hm:-)
> CBDO?
> Caluje Bardzo Dobrze Oczywiscie?
>
> pozdro

Oj, koleżanka na matematyce nie uważała. Co Było Do Okazania.
Ale całuję też, bardzo dobrze, oczywiście.

Ch.

47. Data: 2002-05-10 11:55:58

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec dlaczego czepiasz sie akurat tego doktorka, a????
>
> pozdrawiam upalnie, Iza

Wiele jest mlodych osób na grupie i niestety nie wiedza , ze wiele lekarzy nie
ma doktoratu z medycyny.
W pewnym okresie bardzo modne byly doktoraty z historii Marksizmu i Leninizmu
taki wlasnie doktorat mozna bylo uzyskac 100 % nie wysilajac sie. Teraz
wystarczy tylko przed lek.med. postawic doktor i wszystko jest legalnie i w
porzadku.
Moim zdaniem liczy sie tylko wiedza a taka wymagaja równiez za granica nie
pytaja skad przybywasz, lecz pokaz co potrafisz.
Medycyna nie jest nauka jest praktyka a wiele osób na grupie ma w niektórych
przypadkach bardzo duza wiedze. Wiedza w poszczególnych przypadkach jest tak
duza, ze i wychodzi poza ramy prostej dyskusji.
Jezeli ktos ma zapal i chec moze sie uczyc i przewertowac caly material jako
przerabiaja studenci medycyny.
Po pieciu latach beda mieli taka sama wiedze jak kazdy z nich który ukonczyl
medycyne. Nie bedzie niestety mial swiadectwa dyplomu ukonczenia medycyny. Jak
wykorzystac swoja wiedze i kogo leczyc to jest bardzo proste wszystkie napotkane
osoby RPA bo tam jest zacofanie. To samo dotyczy osoby od dluzszego czasu
stosujace zywienie optymalne , z których niejednokrotnie sie drwi. Nie ma
zadnych podstaw ku temu . Jezeli ktos przez piec lat zywi sie poprawnie
optymalnie,
potrafi dokonac obliczen i przede wszystkim to wszystko ugotowac jest po prostu
profesjonalista bez tytulu, ale jednak specjalista tym bardziej, ze wiele osób
ciagle bladzi i szuka róznego rodzaju diet bezskutecznie.
Zywienie optymalne od prawie trzydziestu lat jest praktykowane, lecz niestety
ogólem nie wielka liczba osób o tym wiedziala
dopiero cykl publikacji przez ponad 4 lata które ukazywaly sie na Slasku w
Dzienniku Zachodnim nie jednej osobie wskazalo droge a ta ta droga poszla.
Optymalni nie sa egoistami lecz swoja widza dziela sie z innymi swoja zdobyta
wiedza bezinteresownie. Komu sie to nie podoba no wlasnie ? Lekarzom, którzy
traca swoich pacjentów i niezle zarobki bo optymalni nie choruja. Oczywiscie
lekarze specjalisci sa potrzebni tacy jak chirurdzy to sa rzeczywiscie
rzemieslnicy w swoim fachu i trzeba miec po prostu praktyke odbyta a nie tylko
nabyta posluzylem sie tylko tym jednym przykladem który jest bardzo wymowny
chociaz jeszcze kilka innych specjalnosci sie przyda. Najwiecej kontrowersji
wlasnie i zarazem najmniej tolerancyjni sa wlasnie najzwyklejsi lekarze , którzy
swa madrosc pragna zamanifestowac machajac wszystkim swoim dyplomem. Poniewaz
medycyna jest praktyka trzeba sie uczyc cale zycie i nie wolno po zlozeniu
przysiegi Hipokratesa zaniedbac niczego co moglo by pomóc chorym lub osobom
potrzebujacym. Powracajac do poczatkowego watku.Lekarz medycyny nie majac
doktoratu moze sam zdobyc odpowiednia wiedze i kwalifikacje moze byc nawet
skutecznym profesorem
nadzwyczajnym , lub zwyczajnym ale bez udokumentowania tego na papierze.
Stosowny papier nie jest rzecza najwazniejsza
a juz w zapomnienie poszlo , ze takiego papieru nie ma tez nasz Prezydent i w
niczym mu to nie przeszkadza by rzadzic.
Ciagle wypominanie czegos co jest oczywiste zakrawa po prostu na kpine i po
trzech razach przestaje byc smieszne tym bardziej to jest smieszne, ze to pisze
osoba która tez nie ma doktoratu ha..ha..ha..-:)))))))))).
Dobrze by bylo ze wzgledu na zaslugi jakie dokonal dr Kwasniewski a poniewaz
potocznie nie musi sie na codzien lek.med. tylko doktorze pozostawic to dr przed
nazwiskiem i dziekowac , ze w Polsce tez sa madrzy ludzie i sluza dla dobra
wszystkich.
Zawsze mozna moja propozycje przemyslec czy warto pokpiwac z czegos co naprawe
jest dobre a przekonac sie dopiero mozna o tym jak sie samu zastosuje zywienie
optymalne i po pewnym czasie na pewno nikt nie bedzie krytykowal poczatkujacych
zagubionych poszukujacych róznego rodzaju diet. Gdybysmy sie jednak tak wszyscy
zmobilizowali i poszli razem w jednym kierunku na pewno szybciej osiagnelibysmy
sukces szybciej niz nasz obecny Rzad. Morgano

48. Data: 2002-05-10 14:55:01

Temat: Re: chcę schudną
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w Polsce, póki co.

Ale porównaj śmiertelność na skutek ECA w Danii (0) z pozytywnymi efektami i
ilością osób biorących (chyba 9 milionów).

> Jeżeli jest dopuszczony do obrotu, to o czym mam zawiadamiać?
> Poza tym z policją chciałbym mieć jak najmniej do czynienia (nazwijmy
> to, że klimat mi nie pasuje).

Kontrowersyjny składnik ECA znajduje się w Tussipect i jest bez recepty.

> Raczej wykroczenia, niż przestępstwa, jak już. Poza tym nie znam
> szczegółowych przepisów. Ale masz rację, można kogoś kompetentnego tym
> zainteresować, sprawa się wyjaśni...

No to wykroczenia. Też należy zgłosić. Tzn prawy obywatel jakim jesteś
próbując uchronić pozostałych przed nieszkodliwym ECA.

> Wykroczenie != przestępstwo. Poza tym nie wiem, czy zdajesz sobie
> sprawę, ale karany byłby nabywca (firma działa w USA i tam działa
> zgodnie z ichnim prawem). Mam nadzieję, że nie będziesz miał mi za złe,
> jak się okaże, że kupno tego było nielegalne...

Podaj nr paragrafu. Nie znam takiego prawa. Z tego co piszesz to zdajesz
sobie sprawę i na pewno przytoczysz źródło.

> Działalność nielegalna != działalność przestępcza. Poza tym, jak
> już pisałem, za słabo znam przepisy (np. nie wiem o czy decyduje Główny
> Inspektor Sanitarny w Polsce).

Główny Inspektor może się przyczepić do sprzedawcy, ale nie do kupującego.

> O, chyba 'Erystykę' czytałeś, przynajmniej stosujesz takie
> chwyty. :-> No cóż - stosując żargon policyjny - 'sprawa efedryny ma
> charakter rozwojowy' i nie omieszkam Cię poinformować o ustaleniach.

Fakt, leży na półce. :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

49. Data: 2002-05-10 15:12:19

Temat: Re: [ot] chcę schudną
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abe35q.3vvqchv.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Ciągle daleko do czytej kofeiny.

Tak samo jak ECA nie zawiera czystej tylko WIĘCEJ. Tak jak duuuuuża kawa,
też ma więcej kofeiny.

> To chyba nie mówisz teraz o Tussipect-cie?

O tym mówię. W dodatku jest bardziej aktywny niż wyciąg z Ma Huang w typowym
ECA. Studenci używają tego zamiast amfetaminy. Takie użycie i takich ilości
nie jest prawidłowym używaniem.

> Pytam o efedrynę a nie coś, co trochę efedryny zawiera i słucham
> odpowiedzi.

Tussipect zawiera 15 mg efedryny w tabletce. Xenadrine zawiera 20 mg
efedryny w jednej dawce = dwóch tabletkach. Tussipect jest więc bardziej
"niebezpieczny" bo ma więcej efedryny i bardziej aktywną jej formę.

> Kofeina też pomaga, a nie jest nielegalna.

Ale nie występuje efekt termogeniczny.

> Zanik uczucia głodu można osiągnąć na wiele sposobów.

Ten jest jednym najskuteczniejszych w kontekscie odchudzania.

> Nie, coś Ty. Bardziej niebezpieczny jest tlen (w formie czystej
> zabójczy). Ostatnio słyszałem te argumenty (ogromna szkodliwość używek
> legalnych i nieszkodliwość dragów) przy próbie założenia pl.rec.uzywki.

Widzisz, oddychałem sobie 100% tlenem przez 20 minut tydzień temu i świetnie
się po tym czułem. Nawiązując do badań medycznych oddychanie tlenem przez 6
godzin stosując przerwy 5 minut co pół godziny jest całkowicie nieszkodliwe.
Używam go też do rozpalania grilla.

> Czyli dla ludzi zdrowych, ale leniwych (nie chce im się machnąć
> nogą), albo dla sportowców zawodowców, którzy działają na granicy
> dopingu. Nie wiem czemu w takim razie tak tępiłeś Abgymnica. Dokładnie
> ta sama grupa klientów.

Ale skuteczność różna o 180 stopni.
ECA jest stosowany przede wszystkim w kulturystyce oraz w odchudzaniu.
Trudno zarzucić kulturystom lenistwo. W tych zastosowaniach nie ma nic z
dopingu. ABgymnic to badziew dzięki któremu jeszcze nikt się nie odchudził
ani nie zrobił ładnej sylwetki, a przynajmniej o nikim nie słyszano.

> Nie jest.

jest jest jest jest jest jest

> Czemu zakładasz, że te osoby nie czytały ulotki? Rozumiem, że nie
> masz nic przeciwko temu, żeby w sklepach sprzedawać heroinę, tylko musi
> być napisane na ulotce, że nie można brać często, bo uzależnia, dużo,
> bo można się przekręcić i można się uzalażnić (w pewnych przypadkach)
> od jednej działki?

Te osoby czytały ulotkę i ją zlekceważyły. Tak samo jak gangsterzy czytują
kodeks karny. Widocznie byli zbyt mało inteligentni aby zrozumieć zagrożenia
albo sobie to lekceważyli albo celowo przedawkowały.
BTW przedawkowanie polegało na przyjęciu 550 mg efedryny. To jest 28 RAZY
WIĘCEJ niż dawka w ECA. Przyjmij 28 razy więcej jedzenia przez parę dni, a
umrzesz - zatem jedzenie jest zabronione i szkodliwe?
Heroina nie ma zdrowych zastosowań przydatnych dla osób otyłych.

> [heroina]

> Tak, ale prawidłowe zastosowanie wyklucza stosowanie przez osoby,
> które uzalażniają się po jednym razie. A znała swoje możliwości
> (organizm, siła woli), bo brała już wcześniej 'słabsze' narkotyki.
> Zresztą nie dam głowy, czy nie brali we dwójkę i jedna z tych osób nie
> wpadła w nałóg...
> Na marginesie - efedryna też może uzalażniać - wystarczy, że
> powoduje 'przypływ energii'.

Prawidłowe zastosowanie heroiny wyklucza jej jednorazowe użycie przez
kogokolwiek.

> Czyli nie pamiętasz, kto publikował te badania (w szczególności
> czy nie był to producent ECA)?

Badania niezależne. Przeczytaj linki, które podałem

> A ja nie uważam za wartościowe badań nt. ECA, w których nie
> potrafisz podać nawet wykonawcy badań. Dokładnie ta sama sytuacja.

PRZECZYTAJ LINKI. TAM SĄ PODANE ŹRÓDŁA I BIBLIOGRAFIA. SŁYSZYSZ TERAZ, CZY
MAM GŁOŚNIEJ?

> Są zgony na temat ECA i nie znamy ani jednego (przypadku) zgonu
> na temat braku ECA. Alkohol prawidłowo używany jest bezpieczny
> (przynajmniej tak samo jak ECA). Coś jeszcze?

Zgony spowodowane ECA były przy nieprawidłowym używaniu. Nie mam nic
przeciwko alkoholowi. Użyłem go jako porównania bezsensu pewnych przepisów i
stereotypów.

> Nie potrzebuję, nie zamierzam się szprycować krewnymi amfetaminy.

> Nadwagi, nie otyłości (pisałeś, że otyłość raczej wyklucza
> stosowanie ECA). Od nadwagi nawet 50kg nie umrzesz w przeciągu kilku
> minut (a efekty długotrwałego używania ECA najprawdopodobniej są
> zbliżone do nadwagi).

Dziś spotkałem koleżankę, która jest zdecydowanie otyła (mały hipopotam), ma
b zdrowe serce i niskie ciśninie.
Przeczytaj linki i bibliografię. W kontekscie tamtych informacji zrozumiesz,
ze troche bez sensu piszesz.

> Dziękuję, mi wystarczy. Nie chodzi mi o reakcję uczuleniową na
> efedrynę, bo to samo może wystąpić w przypadku zjedzenia
> _czegokolwiek_, tylko o to, że jest to środek:
> 1. Bardzo niebezpieczny (bliska krewna amfetaminy).

H2O jest bliskim krewnym D2O.
Różnica jest mniejsza niż pomiędzy efedryną i amfetaminą.

> 2. Nie dopuszczony do obrotu w Polsce.

Ale nie zabroniony do używania.

> A jako taki nie powinien być polecany na grupie.

Dieta optymalna też nie została dopuszczona do proponowania ani zaopiniowana
przez min zdrowia.

> Tak, zwłaszcza tu (Message-ID: <ab0fej$67n$4@news.tpi.pl>): 'Jesc
> mniej a apetyt zabic przy pomocy ECA. Jezeli dodasz do tego wysilek
> fizyczny to powiedzmy, ze efekty beda 2-3 razy szybciej.'
> Nie ma jednego słowa o prawidłowym użyciu, ani tym bardziej o czytaniu
> ulotek. Zawsze tak mijasz się z prawdą (te badania o niskiej
> szkodliwości ECA w porównaniu z alkoholem), czy tylko tu?

Czepiasz się. Osoba która to przeczyta nie kupi ECA bo nie ma takiego
preparatu. Musi wyszukać info na ten temat i przy okazji dowie się
informacje o nim.

> Nic. To był pierwszy post Natalii na grupie, mam nadzieję, że
> wiesz co mogła zrobić po takiej 'dobrej' radzie (a jak sam wiesz
> zdarzają się desperaci chcący zrzucić po 20kg w 2 tyg.). :-/

Co mogła zrobić? Iść do sklepu i kupić ECA???? Do którego?????
Musiała zdobyć WIĘCEJ informacji.

Jan Werbiński

50. Data: 2002-05-10 15:33:50

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> osobiscie nie znam zadnego eskimosa ale z tego co zauwazylem to kazdy
optymalny
> podpiera sie przykladem eskimosów z tego wnioskuje ze optymalni zyja w
wielkiej
> przyjazn i komitywie z eskimosami
>
> zadalem konkretne pytanie i prosze nie zasłaniac sie eskimosami
> jak brak argumentów to i eskimos dobry:)))

Ale optymalni jedzą węglowodany. Jeśli chodzi o wit. C bez węglowodanów, to
chyba jest w surowej wątrobie. Jeśli przyjmiemy teorię, że człowiek żywił
się kiedyś surowym mięsem, to radził sobie na pewno świetnie bez roślinek.
Osobiście wolę pomidorka :-)

Karolina

nowy - dieta
Kakao
Kulturysci - pomocy
pomocy!!!
dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?